2 lipca 2015

#4 'EVERYTHING THAT YOU HAVE EVER DREAMED OF'

Hejka wszystkim!
Dawno nas tu nie było, ale bardzo Was za to przepraszamy. Obiecujemy wszystko Wam wynagrodzić. 
W końcu wyczekiwane wakacje, wolne od szkoły, koniec ze sprawdzianami, kartkówkami i całym tym stresem. 
Nareszcie więcej czasu na robienie postów, kręcenie filmików. Mimo wszystko ciężko tak nad wszystkim zapanować, ale jeśli przestajemy, brakuje nam tego. Mamy nadzieję, że jakoś to wszystko się poukłada i będzie dobrze, więc trzymajcie kciuki i do następnego postu !

modelka: Julia













snapchat: dreamoutloud.f


6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia!
    Świetnie, że wróciłaś :)
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny strój -lubię takie ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszymy się, że Ci się podoba. Pozdrawiamy. ;*

      Usuń
  3. Ja również się cieszę, że już wakacje :) bardzo podoba mi się ta stylizacja, idealnie na takie upalne dni c;
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nas cieszy, że się podoba. Pozdrawiamy ;)

      Usuń