16 września 2015

#13 'I'll tell You All About It'

Cześć Kochani!
Czas nieubłaganie mija, niedawno jeszcze były wakacje, a już dwa tygodnie szkoły za nami. Ciężko było się przestawić. Wyższa klasa, więcej obowiązków i nauki. A Wam jak idzie nauka? Jak w nowych szkołach, jak wrażenia? Ale cóż życie toczy się dalej. Z każdym dniem doświadczamy czegoś nowego, stajemy się dojrzalsi. Nie zapominajmy, że życie jest po to, by z niego korzystać. Więc nie odkładajcie wszystkiego na jutro, zróbcie to dziś! Cieszcie się każdą chwilą.  

modelka: Julia






















Buziaki ;* P&M&J
fanpage na fb: Dreamoutloud.f
instagram: dreamoutloud.f
snap: dreamoutloud.f


19 komentarzy:

  1. oj bardzo szybko to minęło, śliczne zdjęcia ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! :))
    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. to zdjęcie w locie bardzo ładne, plecak mi się podoba :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tych butach *-*
    Cudne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie na nowy post http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja skończyłam właśnie technikum i szukam teraz pracy :)
    masz świetną modelkę, bardzo ładny plecak, strasznie
    mi się podoba :) zdjęcia świetne <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia. Ja się przestawiam na "tryb szkoła" ale mi to wcale nie idzie :/

    ŻYJ Z POMYSŁEM - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, czas mija bardzo szybko.
    Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja nowa szkola jest swietna :D
    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny plecak!
    Mam prośbę mogłabyś kliknąć w linki http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/przeglad-promocji-shein.html ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ootd, a buty są po prostu świetne :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja!

    Obserwujemy? Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w wishliście :) Bardzo mi na tym zależy. IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. w nowej szkole super, niedługo wszystko opiszę na blogu jak przebiega ten mój nowe etap w życiu:D ~best-frieend.blogspot.com zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi nadal ciężko jest się przyzwyczaić do nauki :P super zdjęcia, ten plecak jest genialny! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie szkoła zaczyna trochę męczyć, a minęły dopiero 2 tygodnie :)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze kilkanaście miesięcy i znowu będą wakacje. Ładne zdjęcia:)
    Mój blog- Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. te wakacje tak szybko minęły ;c
    baardzo podobają mi się twoje buty, dosc dlugo na nie poluje :D
    zapraszam do mnie Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wygladasz, styl i klasa :)
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny blog!!
    Zapraszam do siebie!
    www.thevougeboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

POZDRAWIAM: króljulian