31 października 2015

#17 'I can't bet on these cards'

Hejka kochani!
Halloween? Co to takiego, skąd się to u nas wzięło? Kiedyś nikt o czymś takim nie słyszał, z czasem przyszło także to do nas. Większość ludzi, najczęściej dzieci przebierają się i chodzą zbierając cukierki. 
My osobiście nie obchodzimy tego święta, ale w tym roku w naszych szkołach odbywała się zabawa halloweenowa, więc postanowiłyśmy się pobawić trochę i takie wyszły tego efekty. 
A Wy jak spędzacie halloween?














Buziaki ;* P&M&J
fanpage na fb: Dreamoutloud.f
instagram: dreamoutloud.f
snap: dreamoutloud.f

7 komentarzy:

  1. Fajne zdjecia ;)

    http://krze20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Halloween nie obchodzę, ale traktuję to jako zabawę :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obchodziłam w tym roku, miałyście super pomysł na sztuczne rany!
    Obserwuję i czekam na kolejne posty!

    Siemka. Cześć.
    Kawowa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy byłam młodsza obchodziłam halloween,jednak z czasem ta tradycja u nas zaniłkła.Szkoda,ponieważ bardzo chciałabym,żeby to święto było obchodzone w Polsce,tak jak np. w Stanach :)
    A&W

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam halloween a zwłaszcza przebieranie sie w rózne postacie! najlepsza zabawa z tego jest :d super wyszła ci ta rana na rece.. bardzo realistycznie.. gratuluje wprawy i pomysłu :)


    moze obserwujemy?

    pozdrawiam.. + mam prośbę mogłabyś kliknąc w linki u mnie w najnowszym poście ? daj znać :d moze i ja jakos bede sie mogła Ci odwdzięczyć :))

    OdpowiedzUsuń

POZDRAWIAM: króljulian