7 listopada 2015

#18 'Shatter me!'


Czas na zmiany? U każdego z nas nadchodzi taki moment, że chcemy coś zmienić. Ciężko jest nam wprowadzić jakieś zmiany, często mamy jakieś wątpliwości. Najgorszy jest pierwszy krok. Gdy już się zdecydujemy i zrobimy przełomowy krok, wszystko już idzie łatwiej. My zaczęłyśmy od wprowadzenia kilku zmian na naszym blogu, od jego wyglądu. Może nie jest zbyt idealny, ale jak na nasze możliwości myślimy, że jest naprawdę dobrze. Często takie zmiany są dla nas początkiem czegoś nowego. Każdy z nas próbuje czegoś nowego. Gdy przynosi to efekty, daje nam to ogromną satysfakcję do dalszego działania. Jeżeli nie będzie Wam coś wychodziło, nie poddawajcie się. Musicie być spokojni i nie możecie przejmować się opinią innych. Bądźcie sobą i nie udawajcie nikogo kim nie jesteście.

modelka: Julia


















Buziaki ;* P&M&J
fanpage na fb: Dreamoutloud.f
instagram: xkróljulianx
yt: xkroljulianx
snap: dreamoutloud.f

39 komentarzy:

  1. Hi, beautiful!
    Much enjoyed meeting your blog.
    I am finding that it is very stylish , you have a beautiful view and is full of useful information.
    Dé just pass on my blog, you will love it as much as I loved her .
    If you like , follow me . But if you do not like .......
    FOLLOW ME anyway !!!
    Kisses Brsil !
    http://viciadaporlivro.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zmiany ;) po zdjęciach widać, że panowała fajna atmosfera podczas ich robienia ;d
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam jesienne zdjęcia!
    A&W

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia ;))
    Poleciłabym Ci ustawić, żeby muzyka nie włączała się od razu po wejściu na Twojego bloga - jest to męczące.
    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia. Co do muzyki zgadzam się z koleżanką wyżej.:) Zmniany w życiu blogowym jak i normalnym są nam naprawdę potrzebne.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się zdjęcia i twoja koleżanka ma śliczny uśmiech i do zdjęć chyba użyłyście filtra prawda? :)
    majasikoraworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  8. Bardzo fajny post, lubie czytać takie wpisy :3
    z ciekawośći przejrzałam kilka poprzednich postów i też są świetne <3
    śliczny design bloga (zazdroszczę)
    Czekam na kolejny post.
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. sweterek jest cudowny *.* :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się absolutnie we fryzurze, wyglądasz ślicznie :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    www.meduzencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne i bardzo pozytywne zdjęcia! Jesienne tło bardzo fajnie zostało uchwycone i współgra ze stylizacją. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. zmiany są nieodłącznymi sytuacjami w życiu :)
    pozdrawiam, gabsstylee

    OdpowiedzUsuń
  13. zmiany są bardzo potrzebne!
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę powiedzieć, że wygląd Twojego bloga robi wrażenie ! ;* Jest po prostu super więc będe wpadać częściej !
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne zdjecia, wyglad bloga tez macie fajny, prosty :) A lepiej czasami nie przesadzac z kolorami/K

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wygląd bloga i śliczne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda, że pierwszy, przełomowy krok jest bardzo ważny:)
    Piękne zdjęcia:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny szalik i ten klimat! Super wyszlo ;) Ja tak samo probowalam zmienic wyglad bloga ale dopiero zaczynam, bede jeszcze kombinowac.


    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zmiany są nam w życiu naprawdę potrzebne, motywujący post ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia! Siódme najlepsze <3.
    Fajny wpis! Ja za często się poddawałam dawniej, a teraz dążę do celu póki mi się nie uda ;)
    Obserwuję <3
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Super. Zapraszam do siebie

    http://mikaart-m.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny blog ♥
    Zapraszam do mnie oraz do obserwacji- na pewno odwdzięczę się tym samym :)
    www.killukitty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne zabawne zdjęcia :D super wyglądasz ;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    http://bekleveer.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  27. Śliczne zdjęcia! :) Bardzo fajny outfit :) Obserwuje i liczę na to samo :) Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Po zdjęciach widać, że było świetnie :) Efekt końcowy cudowny :)
    CZARNA KAWAA - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. I like your blog!
    http://larisamerkulova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesienne zdjęcia! Szkoda, że ja tej jesieni, już minionej zresztą nie wybrałam się z koleżanką na zdjęcia..

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja osobiście bardzo lubię zmiany i chętnie po nie sięgam , nienawidzę nudy i monotonii ^^
    Zapraszam ! - http://narniaoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń