6 grudnia 2015

#19 'Feel the freedom inside' +KONKURS

Hejka kochani!
Czas mija bardzo szybko, nasza przygoda z blogiem trwa już pół roku. Jesteśmy bardzo zadowolone, może nie udało nam się osiągnąć wiele, ale dla nas jest to bardzo dużo. Wiele z Was powie co to jest pół roku, ale my jesteśmy z siebie dumne. Miałyśmy wiele wzlotów i upadków. Mimo wszystko cały czas dążymy do jakiegoś swojego celu.




Z tej okazji jak, i że wypadają dzisiaj mikołajki, chciałybyśmy wszystkim bardzo podziękować. I postanowiłyśmy, że przygotujemy małą niespodziankę. Bardzo lubimy sprawiać innym ludziom radość, więc zdecydowałyśmy, że zorganizujemy mały konkurs. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do wzięcia udziału!


Wszyscy mają szansę na wygraną. Konkurs trwa do 13.12. Ze zwycięzcami skontaktujemy się przez instagrama, przez wiadomość prywatną. Prezenty dostaną dwie wylosowane osoby, pozostałe osoby polecimy w następnym poście.

Aby wziąć udział należy:
1. obserwować publicznie naszego bloga
2. obserwować nas na instagramie dreamoutloud.f
3. polubić nas fanpage na fb Dreamoutloud.f
4. pozostawić komentarz, w którym zostawicie nazwę swojego instagrama 

Aby zwiększyć swoje możliwości na wygraną:
1. zaobserwuj nas na you-tube dream out loud.f
2. dodaj nas na snapchat dreamoutloud.f





Tak jak wcześniej wspominałyśmy lubimy czasem coś własnego stworzyć. Tym razem postawiłyśmy na coś eleganckiego. Jest to rozkloszowana spódniczka. Co o niej myślicie?









Buziaki ;* J&M&P


46 komentarzy:

  1. Śliczna ta spódniczka *.* Powodzenia wszystkim w konkursie! A Wam więcej sukcesów w blogowaniu^^
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Powodzenia wszystkim w konkursie. Obserwujemy? Daj znać u mnie!
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia !!! :)
    Spódniczka i bluzka bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam
    http://www.fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Można wiedzieć skąd spódniczka ? Śliczne zdjęcia :)
    http://side-of-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna spódniczka! Buty też bardzo mi się spodobały <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo klimatyczne świąteczne zdjęcia. No i ta spódniczka od razu wpada w oko. ;)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna spódniczka :)

    http://mesmileplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Biore udział. Wszystkie rzeczy spelnialam.
    Kasiak Dominika - fb
    Snap - d-kasiak
    Insta- d.kasiak
    Yt- Kasiak Dominika
    Bloga obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna ta spódniczka
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna spódniczka :) Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna spódniczka :) Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne buty :* Bardzo ładne zdjęcia :)!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia uczestnikom :)

    twosistersbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna spodniczka, zazdroszcze ja mam dwie lewe rece do szycia itp. Mam od dawna ramiaczko od torebki do zszycia ale nigdy nie mam czasu i tylko sie irytuje. Szkoda, ze nie mam instagrama ;c

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna spódniczka :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Spódniczka cudowna! <3
    Zgłaszam się i zrobiłam wszystko co obowiązkowe + te dodatkowe (yt i snapchat)
    Mój nic na insta : izabelsik
    Fb : Iza Pajęcka
    Snap : izabelsik
    YT: Iza Bela
    Na blogu obserwuję też jako Iza Bela.
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy post :)

    www.kuriatka.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej, jestem u Ciebie pierwszy raz, jeśli masz ochotę zapraszam również do mnie na bloga :*
    lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się post :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Nie zapomnij zaobserwować :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna spódnica :)Podoba mi się wzór.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia w dalszym blogowaniu! ♥
    Spódniczka przeurocza!

    Zapraszam ✿
    CrazyTusiaBlog

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny blog ;* biorę udział, gotowe ;) napisałam do Was na instagramie.

    OdpowiedzUsuń
  24. ale super spódniczka *-* biorę udział ;* jeśli można ja również napisałam do Was na instagramie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia! I ten świąteczny klimat ❤ Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne zdjęcia ;)
    pozdrawiam i zapraszam :* http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    może obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  28. Zycze powodzenia wszystkim w konkursie! Stylizacja sliczna ;) obyscie jak najdluzej prowadzily bloga! Buziaki.

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja i fryzura megaa <3
    Gdybym wiedziała wcześniej o konkursie sama bym wzięła udział :)
    Zapraszam na mojego bloga, obserwujemy?
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam kupić te lampiony i nie kupiłam. A teraz widzę, że szkoda :d Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna stylizacja, megaa spódniczka!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Klimatyczne zdjęcia. Pięknie się ubrałaś! Narzutka - ideał! Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudna stylizacja :)
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna spódniczka :)
    Zapraszam >>> http://pinknpolka.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zdjęcia, spódniczka bardzo fajna :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję tego 0,5 roku ♥ Śliczna jest ta spódniczka ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna spódniczka! :)
    Może obserwujemy?
    Jeśli tak napisz w komentarzu. Zrobię to samo. :)
    http://pamellee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Super fryzura! Cała stylizacja nie do końca w moim stylu, ale taka spódniczka zdecydowanie przydałaby się w mojej szafie :)


    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie wyglądasz!
    Mam identyczną kulę śnieżną <3


    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz!
    Mam identyczną kulę śnieżną <3


    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń