23 lutego 2016

'You can be the greatest, you can be the best '

Brakuje ci motywacji ? 

Nie wiesz jak zacząć ?



Przejdziemy przez to razem! Razem możemy osiągnąć więcej! Jak to zrobić? Wspierajmy się nawzajem. Piszmy, rozmawiajmy o naszych osiągnięciach. Ile razy mówiłaś sobie ''udało mi się, miałam szczęście''? Jeżeli miałaś w tym swój udział, nie jest to szczęście, czy zwyczajna rzecz, jest to twoje osiągnięcie. Skupmy się razem na tych osiągnięciach, aby stawiać sobie poprzeczkę coraz wyżej, aż w końcu razem wygramy . Tak to jest możliwe. Pewnie nie jeden raz mówiłaś sobie ''od jutra zacznę'' po czym wstawałaś rano z łóżka i mówiłaś ''może jednak od jutra'' i tak w kółko i w kółko? Tym razem tak nie będzie. Po pewnym czasie zaczniesz zauważać zmianę nawet w swoim sposobie myślenia. Zamienisz ''muszę ćwiczyć'' na ''chcę ćwiczyć''. I owszem ja też mam w głowie myśl ''to może się nie udać'', ale skoro tylu ludziom się udało to czemu to nie możemy być również my? Gotowa ? Zaczynamy. Wstawiam dzisiaj zdjęcia mojego pierwszego dietetycznego i jakże pysznego śniadania. Już niebawem w zakładce ''GASTROFOLUŚ'' znajdziesz niezwykłe inspiracje na dania szybkie, proste i bardzo smaczne. Powodzenia i do zobaczenia! Trzymam za ciebie kciuki! 


musli z kiwi, orzechami i żurawiną ;)



Marta

91 komentarzy:

  1. Nie mogę się już doczekać kiedy pokażesz nam równe przepisy :D
    OBSERWUJĘ
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda smacznie :)
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiwi uwielbiam <3! Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :) Dołączam do Twoich obserwatorów i będzie mi miło jeśli również mnie zaobserwujesz :* http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post! Ja ostatnio zdrowo sie odżywiam i powiem iż przyzwyczaiłam sie to takiego trybu życia
    Miło mi bedzie jak skomentujesz nowy post -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie przekaski to ja uwielbiam :)
    Pisałaś, że obserwujesz mój blog, jednak nie mam Cie w obserwatorach :)


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i nie pozostaje biernym obserwatorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Zaraz sprawdzę i poprawię ;)

      Usuń
  6. Fajna taka 'nowa seria' to będzie coś dla mnie :D. Super blog - obserwuję :))
    Poklikasz u mnie w linki w najnowszym poście?? Z góry dziękuję!
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  7. Motywacja jest najważniejsza, bez niej stajemy się monotonni i z brakiem chęci do czegokolwiek :)
    Ale bym zjadła takie pyszności :D
    Pozdrawiam i obserwuję! :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :)
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest dla mnie ogromna motywacja i zaczynam od razu :D
    Dziękuję <3
    Pozdrawiam i obserwuje
    Mój blog<---klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz fajnego bloga :D
    Obserwuję i czekam na rewanż ;)
    <3
    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  11. To dla mnie idealna motywacja i zaczynam od zaraz :D
    Dziękuję <3
    Mój blog<---klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku to muesli kiwi wygląda tak cudnie <3

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wpis i czekam na następne ;) Podoba mi się na Twoim blogu, obserwuję i zostaję na dłużej;)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga;)
    http://plannalepszezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze chciałam być jak to mówią na fit, ale w Internecie były same 'warzywne przepisy'. Mam nadzieję, że tym razem mi się uda, tobie także tego życzę :) Nie mogę doczekać się przepisów. Pozdrawiam

    ksiezycowegdybanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł na notki :) Niestety czasami trzeba się do pewnych rzeczy zmusić.



    meengie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę zmienić na "chcę ćwiczyć"... tyłek rośnie. :D

    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląda smacznie. Pomysł na posta, świetny :D

    Zapraszam <----------- http://lifemarryblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post, motywacja gwarantowana :*
    Może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i zawiadom na blogu :P
    Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę tutaj częściej zaglądać. ^^
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post, nie mogę się doczekać tych przepisów :DD

    http://melassie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. To musli i do tego kiwi wygląda genialnie! ;)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Razem wygramy! Dokładnie :D Super wpis :) / http://marcelinakornelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi akurat zegarek, szminka, perfum, adidaski i iPhone do moich ćwiczeń przed sztalugą potrzebne nie są :D

    Atelierowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdzie nie jest to napisane, że to do ćwiczeń jest potrzebne ;)

      Usuń
  25. Ja ostatnio zdrowo sie odżywiam i zauważyłam ,że wole zdrowe odzywianie i przy tym codzienne ćwiczenia niż codziennie objadanie się ograniczeń !
    Świetny post ~
    lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam kiwi ;) ja ostatnio nie mam problemu z motywacją ale kiedyś było ciężko.
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeśli nie tu i teraz, to nigdy. Dobre podejście najważniejsze
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  28. Aaaaa. Buty sa genialne a kiwi to moj ulubiony owoc ;) mniam ;) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo motywujące :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Najważniejsze są chęci :) Czekam na posty z tej serii. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. też pisałam kiedyś notkę o motywacji ale twoja jest zdecydowanie lepsza!:) Obs za obs?Ja już obserwuje:)

    mój blog-klik:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post ! Ja mimo to ,że mam dużo motywacji i chęci do działania ,niestety nie wyrabiam się czasowo. Postanowiłam sobie ,że na razie skupie się na jak najlepszym przygotowaniu do matury. Aaaa za dietę i powrót na siłownię zabiorę się już na spokojnie w czerwcu :D
    Obserwuję :D


    www.zdobywacszczyty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. sliczny blog a post świetny <3
    Obserwuje :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia i super post!

    Obserwuję :)

    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi to czasem cieżko się do czegoś motywować :/ super zdjęcia ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeśli chcemy coś zacząć nowego to od razu, a nie od jutra! Świetnie napisany post! ;D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja już dawno zmieniłam podejście do siebie, wchodzę w powoli ten stan ''chcę ćwiczyć'' i jestem z tego dumna. Tego samego życzę i tobie, jak napisałaś razem zdziałamy więcej, damy radę!
    Smacznie wygląda, polecam jeszcze na śniadanie owsiankę lub omlecik, również pyszne ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja zmieniłam się z lenia książkowego, na zabieganą i aktywną. Diety nie planuję, bo na razie nie jestem gotowa :(
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  40. ja chodzę codziennie 4 przystanki na piechotę więc można rzec kondycję mam:D obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  41. swietny wpis:*

    zapraszam do siebie:
    http://mjjlena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo inspirujący post!
    pysznie wyglądające śniadanko, chodź
    na widok kiwi robi mi się zimno :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Każda motywacja jest dobra! A jedzonko wygląda przepysznie!
    Oby kogoś zmotywował ten post :)

    Pozdrawiam:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Inspiracje, motywacje bardzo fajny blog! Zrobiłaś mi smaka na jedzenie:/ Zapraszam do siebie! primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Genialny post !

    Wpadnij do mnie ! Może kom/kom?

    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja się muszę zmotywować- kilka dni nie było mnie w szkole a jutro muszę isć, bo prawdzian jest :-(
    Fajny post :-)
    Już zaobserwowałam, pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja często niestety opuszczam lekcje :P
    Nie raz przyjaciółka mnie powstrzymuje np. od urwania się z lekcji :)
    Co powiesz na obs za obs ?-zacznij a ja się zrewanżuję
    Zapraszam tez na konkurs na moim blogu który organizuję :D

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Fantastyczny post!
    Zapraszam do siebie o obserwacji
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  49. Naprawdę świetny i motywujący post! :D
    Uwielbiam takie śniadania, pycha :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Życzę powodzenia! Śniadanie wygląda bardzo smacznie!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  51. Chcę takie butki ! :) Świetny wpis :* Zapraszam do mnie ja dopiero zaczynam :) Może obs za obs? Zacznę pierwsza i liczę na uczciwość :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. cześć :) jeśli jesteś zainteresowana obserwacją za obserwację, daj znać u mnie na blogu!

    http://twosistersbloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo motywujący post! :)

    Zapraszam na mojego bloga! Zaobserwuj lub skomentuj, jeśli Ci się u mnie spodoba!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  54. Ja za to mam na odwrót. Na początku jestem strasznie zmotywowana i mówię "chcę", a potem z braku siły "muszę" i wtedy odpadam ;/ No ale może się za coś wezmę, chyba musi przyjść czas, żeby ciągle było to pragnienie. Powodzenia!
    Trzymaj się i oczywiście zapraszam do siebie
    oryyginalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Motywujący post :) Świetne butyy
    karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Z niecierpliwością czekam na przepisy, chętnie coś upichcę :D Mega Ci wyszło zdjęcie butów!
    cosska-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. A co zrobić, jeżeli dalej się nie chcę, a zmuszanie się nie poprawia samopoczucia? Mam z tym problem często :D.
    Zdjęcia butów mega! ♥

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ojejciu, masz superstary. Bardzo lubię te buty, są cudne. Mam takie same :)

    zapraszam do mnie
    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Faktycznie, możliwość dzielenia się osiągnieciami jest super. Dodatkowa motywacja, zawsze jest super :)

    Pozdrawiam,

    terapianaszpilkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo motywujący post! :)
    beauty-ladymade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Motywujący post ;)
    Damy radę, co nie?
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Niezwykle motywujący wpis! :) Najważniejsze to zacząć działać już teraz :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo fajny post!
    Narobiłaś mi smaku ta sałatką ;)
    Obserwuję;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Notka bardzo motywująca i inspirująca, na pewno będę częściej zaglądać na Twojego bloga i przeczytam poprzednie wpisy. Przy okazji zapraszam do mnie http://to-ja-niezdara.blogspot.com/ + obserwuje ;)

    Buziaczki, Niezdara xx

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetnie napisany tekst, daje sporo motywacji ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Pierwszy post,ktory dla mi tyle motywacji
    Super :)
    Zapraszam do nas
    xelxes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. super piszesz!
    obserwuję i liczę na rewanż
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Mi zawsze brakowało motywacji, ale teraz się zawzięłam i ćwiczę codziennie przysiady :)
    Niebieska Izolda - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  70. buty marzenie :)
    Zapraszam do mnie : blogbeautymix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Ciekawy pomysł na śniadanie, jednak jestem niestety uczulona na kiwi, więc musiałabym czymś zastąpić :) A buty genialne!

    Ja już obserwuję, będzie mi miło jeśli Ty również mnie zaobserwujesz :)

    http://sabrina-cosmetics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Czekam z niecierpliwością na przepisy! :) ja na śniadanie uwielbiam owsiankę z bananem lub jabłkiem :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  73. motywacja jest najważniejsza ale to we wszystkim tak jest .. najlepiej jak sami potrafimy siebie motywować co niestety jest rzadkością .. fajny post i fajne zdjęcia zapraszam w wolnym czasie do mnie http://modnemadam.blogspot.com/2016/02/ysl-yves-saint-laurent.html

    OdpowiedzUsuń
  74. Czekamy na przepisy ;)
    lawendowylakier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. Ooo tak, zamienienie słowa "muszę" na "chcę" może naprawdę pomóc :)

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Jejku dziewczyno potrafisz serio mocno zainspirować - jestem pełna podziwu serio! Kocham ten post, a zdjęcie butów jest bardzo urocze! Przy chwili czasu zapraszam cię na mojego bloga - byłoby mi bardzo miło, gdybyś pomogła mi zrealizować mój mały cel, do którego już blisko - 300 subskrybcji <3
    royal-princes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Racja! Jeśli potrafimy o czymś marzyć, potrafimy również to osiągnąć. Działajmy! Nieźle mnie zainspirowałaś. :D A musli wygląda bardzo apetycznie. Chętnie bym takie zjadła. Czekam na więcej takich przepisów.

    Pozdrawiam, Wygadana nastolatka

    OdpowiedzUsuń
  78. Czekam,aż wstawisz przepisy. :D Od dzisiaj biorę się za siebie, trzymaj kciuki.
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Najważniejsze to stawiać sobie coraz to nowsze wyzwania i je przezwyciężać, dążyć do ich realizacji, uczyć się na błędach, wyciągać wnioski i mieć w sobie mnóstwo siły, aby się nie poddawać, nie tylko w aktywności fizycznej, ale również w innych sprawach. Bardzo motywujący post, już się nie mogę doczekać, żeby przejrzeć Twoje przepisy! :)

    MINICITATE | po prostu minimalistycznie

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo motywujące :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Bardzo mnie zmotywowałaś! Super przepisik! :D
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Czekam na przepisy, może wreszcie się zbiorę do ćwiczeń i przestanę narzekać. Oby!:)
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. Uwielbiam kiwi *.*
    Motywacja to podstawa :)
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetny post!
    Obserwuję ;) http://life-by-paula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń