5 marca 2016

'I thought that I've been hurt before But no one's ever left me quite this sore Your words cut deeper than a knife'

                                                            Witajcie kochani !




Chciałabym dzisiaj poruszyć, jakże ważny w dzisiejszych czasach temat. Wiele nastolatków jest wyśmiewanym przez rówieśników. Nie umieją sobie poradzić z najdrobniejszymi problemami.  To wszystko dzieje się tak nagle. Wszystko co robiliśmy dotychczas - robimy pod większą presją.   Zadajemy sobie wówczas pytania 'Dlaczego ja ?' , 'Co ja zrobiłem/zrobiłam nie tak ?' . Odpowiedź jest niezwykle prosta - NIC. Osoby będące prowokatorem wyśmiewania w większości przypadków są osobami słabymi emocjonalnie, nieumiejącymi sobie poradzić z własnymi kłopotami, więc skupiają się na najdrobniejszych, zdawałoby się niewidzialnych różnicach w ludziach. Poprzez swoje działania chcą pokazać 'jacy to oni są odważni , silni' . Narażają przez to większość z nas na zmianę sposobu patrzenia na siebie samych. Patrzymy wówczas na siebie i myślimy ' Może maja racje? Może coś jest ze mną nie tak?'.  Ale co da nam taki tok myślenia? Przecież wszyscy jesteśmy inni, każdy z nas jest wyjątkowy. Obniżenie naszej samooceny może prowadzić, w niektórych przypadkach, do strasznych czynów. Dlatego czasem warto pomyśleć zanim cokolwiek zrobimy. Zastanówmy się w takich chwilach 'słabości', kto jest przy nas , kto nas wspiera. To  opinia tych ludzi powinna być dla nas ważna. Osoba bliska nie powie ci, że jest coś z tobą nie tak, ponieważ sama dobrze wie, że nie jest idealna. Wystarczy tylko jedno niemiłe słowo, coś co dla nas jest błahostką a dla innych coś bardzo ważnego, i możemy bardzo kogoś zranić. Powinniśmy zastanowić się nad tym jak my byśmy się czuli w takiej sytuacji . Aby kogoś lubić nie musi ta osoba mieć takiego stylu, figury jak my. Uroda i nadwaga nie przeszkadzają w zawieraniu przyjaźni. Trzeba zaakceptować innych takimi jakimi są . Ludzie dlatego się wyśmiewają , ponieważ  myślą , że zyskają popularność . Mi wcale takie osoby nie imponują . Ostatnio spotkałam się z taką sytuacją , gdzie osobę obrażaną przez drugą poparła grupa znajomych.Wtedy poczuł , że nie jest sam . A może czas już najwyższy uwierzyć w siebie ? Nie warto przejmować się komentarzami innych . Załamywać się i płakać. Musimy być silni . Dlatego uwierz w siebie , bo nie jesteś sam/a !

















Julia

32 komentarze:

  1. bardzo piękne zdjęcia .. a temat jaki poruszyłaś jest straszny ale prawdziwy ...

    niestety jednak my nie damy rady zmienić świata i tych ludzi .. możemy tylko ich zachowanie potępiać i wspierać tych z których się szydzi ...


    w wolnym czasie zapraszam do siebie http://modnemadam.blogspot.com/2016/03/pandora.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna bransoletka;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem dodałaś za dużo zdjęć do takiego typu posta :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba każdy ma czasami takie chwile słabości, ale ważne jest, wy wyjść z nich jak najszybciej. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  5. Mogę dość humorystycznie powiedzieć, że mam swój " gang" składający się z dwóch o wiele szczuplejszych i odważniejszych dziewczyn ode mnie. Ostatnio potknęłam się na schodach, usłyszałam za sobą obraźliwe komentarze na ten temat. Miałam wrażenie, że zaraz się popłaczę i pewnie tak by się stało, gdyby nie moje przyjaciółki, które stanęły za mną murem i o mało co, nie zepchnęły tego chłopaka ze schodów. Przy takich osobach, jak one czuje się o wiele lepiej, bardziej pewna siebie.

    http://large-means-beatiful.blogspot.co.ke

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post! i ładna koszula ♥
    http://gellabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne buciki i koszula <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie możemy sie przejmować takimi komentarzami :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry pomysł na posta. Daje do myślenia.

    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlatego nie można przejmować się wszystkim, co mówią inni. Nigdy wszystkim się nie dogodzi, więc trzeba się liczyć z niemiłymi uwagami. Trzeba nauczyć się sobie radzić. Dobrze też, gdy mamy przy sobie osoby, na które możemy liczyć. To na prawdę dużo daje.

    Pozdrawiam, Wygadana nastolatka

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post, mądrze napisany. Obrażanie, wysmiewanie się z innych czy obgadywanie to teraz codzienność :c
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy post, mądrze napisany. Obrażanie, wysmiewanie się z innych czy obgadywanie to teraz codzienność :c
    photoobiektywna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna koszula! :)

    Buziaczki! ♥
    Zapraszamy do nas :)
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    + obserwujemy i zachęcamy do obserwowania naszego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny post i świetny blog, a te zdjęcia cudowne.
    Zapraszam do mnie.
    http://nacpana-ksiazkami.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. swietna stylizacja:)
    Mam takie same spodnie;p

    obserwuje:)
    http://dzastinnel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe zdjęcia i mądre słowa :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. trzeba myslec dwa razy zanim sie cos zrobi, a co do hejterow- to nic nie warte, nie ma co sie przejmowac:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę ciekawy temat !
    pozdrawiam.
    http://forgetstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdybym przejmowala sie tym co ludzie mowia na moj temat i tym co pisza na moim blogu w moim kierunku pewnie dawno bym popelnila samobojstwo! Dlatego nie warto sluchac tego co inni mowia raczej tak moze warto sluchac ale nie brac tego do siebie w koncu kazdy jest piekny! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  20. Temat prawdziwy i życiowy, też poruszałam go u siebie na blogu -> http://to-ja-niezdara.blogspot.com/2016/02/stay-strong.html <. Stylizacja super.

    Pozdrawiam, Niezdara

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zdjęcia, a temat bolesny, ale prawdziwy - w klasie mam kolegę któremu wydaje sie ze jest taki fajny i może się wyśmiewać z innych i wszyscy mówią jaki on fajny, a gdy go nie ma wszyscy mówią ,,jej, ale fajnie, że niema tego *@#$#! dzisiaj w szkole! ''
    To straszne jak czasami cała klasa umie się uwziąć na kilka osób :(
    Pozdrawiam!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne zdjęcia, uwielbiam twoją fryzurę! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Temat, który poruszyłaś, jest mi szczególnie bliski. W sumie nie tylko mi, ale całej mojej klasie. Ostatnio jedna dziewczyna i jej koleżanka (z mojej klasy) przyznały się, że są poniżane przez kolegów na Facebooku. Tz. oni pisali do nich, że są głupie, płaczliwe, mają rozpie*dziel w głowie (za przeproszeniem), są dzieciakami, chudymi patykami, do drugiej jeszcze, że jest grubą świnią. Naturalnie dziewczyny zrobiły screena tych rozmów i pokazały nauczycielowi. Okazało się, że to podstawa cyberprzemocy. Ale nawet nie oto chodzi. Na lekcji rozwinęła się mocna rozmowa. Wszystkie dziewczyny, włącznie ze mną, płakały. Mówiłyśmy, że czujemy się jak śmieci, że jesteśmy bezpodstawnie oskarżane i wyśmiewane, poniżane. Każda z nas poczuła wtedy nieogarniętą rozpacz. Bo to smutne :"(
    Bardzo pouczający post. To, co piszesz, jest w stu procentach prawdą. A prawdy nie da się ukryć. Prawdy nie da się ukryć, ponieważ jest bolesna. Wyśmiewanie to trudny temat. Kiedy pisałam o tym niedawno na moim blogu, wiele osób pisało, że mam nie robić z tego problemu, to normalne, mam się ogarnąć i nie robić afery. Ale niestety, nie każdy może doświadczył tego tak jak ja. To wywiera ogromny nacisk na psychikę. Sama pomyśl jak to jest, kiedy osoba, która kilka minut wcześniej obgadywała cię za plecami, jak gdyby nigdy nic podchodzi do ciebie z podniesioną głową i mówi wesołe "Cześć!". Wtedy czuję się po prostu jak śmieć. A nie zawsze jest tak łatwo się podnieść, jak piszesz. Niestety. Taka prawda. Czasem pomagają słowa otuchy przyjaciela, czasem zwykłe recytowanie motywatorów przed lustrem ;)
    Pozdrawiam

    ksiezycowegdybanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Temat bardzo bolesny, ale tez prawdziwy 😑 Ja staram się nie przejmować tym wszystkim, jeśli cos takiego się dzieje. Pouczajacy post 😊
    http://natalkapk.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow, dobrze, że napisałaś o tym na blogu. Zazwyczaj jest tak, że gdy obrażamy tą drugą osobę to uważamy się za najlepszych. Bo my jesteśmy tacy fajni, bo umiemy obrażać innych. A tak nie jest. Z własnego doświadczenia wiem, że popisywanie się przed innymi pogarsza naszą sytuację. Jak to ujęłaś każdy jest wyjątkowy. Nie przyjaźnimy się z kimś ze względu na wygląd. Nie każdy musi mieć taką figurę jak my. Nie możemy obrażać osobę, bo tak nam się podoba. Czasami małe czynny prowokują innych do tego, aby wyśmiać się z tej osoby bo np. ma brzydką czapkę. A może jej się podoba?
    Bardzo spodobał mi się twój blog, więc obserwuję ;)
    Zdjęcia piękne *.*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny post! daje wiele do myślenia. Cudne zdjęcia <3 Zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy <3 http://queens-of-fucking-everything.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny, bardzo mądry post. Niestety, sama przez wiele lat byłam obrażana. Miałam, całe szczęście, przyjaciół, którzy mi wtedy pomagali.

    KONKURS!!!
    http://markovaallie.blogspot.com/2016/03/1000-odson-mojego-bloga-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Post daje do myślenia
    zapraszam ---->http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ooo, gitarę widzę! Też gram :) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń