7 czerwca 2016

' '




Hejka Kochani! Ostatnio dostałyśmy paczkę z firmy banggood banggood banggood . Jesteśmy bardzo zaskoczone z jaką dokładnością są wykonane produkty, naprawdę nie spodziewałyśmy się, że będą tak świetnie wykonane.  Każda rzecz przyszła w osobnej paczce, bardzo starannie zapakowana, aby w czasie drogi nic nie uległo zniszczeniu. 
Gdybyście chcieli, prosiłybyśmy o kliknięcia. 
















okulary banggood |zegarek banggood |bluzka banggood |spodenki ?|buty adidas
Buziaczki P&M&J

58 komentarzy:

  1. Wow śliczna jest ta bluzka :) Poklikałam ♥
    Zerknę z chęcią na resztę ich asortymentu hah

    diary-of-juuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekna bluzeczka! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna jest ta bluzka, kojarzy mi się z wakacjami :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie uświadomiłam sobie ile mam rzeczy do kupienia. Okulary - bomba. Tylko nieco mniejsze, bo mi by zakryły z pół twarzy xD

    Pozdrawiam
    Moje atelier

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeju, ta bluzka jest śliczna x

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka zaje***** :)
    Kocham takie <3


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Okulary są świetne! :)zrszta koszulka rowniez! pozdrawiam i poklikalam! :)

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała stylizacja super! ;)
    Bluzka bardzo mi się podoba
    mondayxmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bluzka :D
    kliknęłam :D klikniecie u mnie?;D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna stylizacja! Świetna bluzka i okulary ^^ Poklikałam!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Poklikałam. Piękne rzeczy i dość tanie, chociaż ostatnio trochę przesadzam z zakupami i mój buzdżet cierpi, ale kiedy zarobię trochę pieniędzy, to na pewno się skuszę na coś z tej strony.
    Wyglądasz bardzo ładnie w tym zestawie. ;)
    Czekam na następne posty i obserwuję.
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy.
    Obserwuję.

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne rzeczy , obserwuje Ciebie , bo warto :)
    Podobają mi się okularki
    Zapraszam http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super zestawioan stylizacja;) genialna bluzka i okulary <3
    justbasicstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny look! Naprawdę dobrze w nim wyglądasz :) mój blog nie podlinkowany, bo na komórce;) typoweblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna przesyłka, wyglądasz idealnie
    stylizacja naprawdę super :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluzka i zegarek - cudo! Super stylizacja :)
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna bluzka i zegarek :) Bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :D
    Pozdrawiam ! :D

    Gattta

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, bardzo ładnie wszystko ze sobą połączyłaś..bluzeczka cudowna :D
    Mój blog
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny outfit, sprawiłbym swojej Dziewusze taką koszulkę, pasowałaby do jej "grzecznego" stylu! ;D

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
  21. Topik z koronką świetnie wygląda! Ja z takich stron uwielbiam różne dodatki kosmetyczne, zawsze mam gwarancję, że mi się sprawdzą ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Okulary cudne, całość to co prawda nie mój styl, ale ładnie :)]]

    http://vilolou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna bluzka!
    Pierwsze zdjęcie bardzo zwróciło moją uwagę!

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna jest ta bluzeczka! <3 Poklikałam w linki, Świetny blog, obserwuję!

    >flawless-baby.blogspot.com<

    OdpowiedzUsuń
  26. Okulary cudo *u* bluzeczka też, poklikałam w linczki i na pewno też skorzystam :)

    Pozdrawiam Niezdara

    http://to-ja-niezdara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne rzeczy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. super zdjęcia i świetne rzeczy
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Dostałyście świetne rzeczy, bardzo podoba mi się ta biała bluzka :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna bluzka, kliknęłam ;D

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. dosłownie 2 dni temu robiłam zamówienie, chciałam wrzucić do koszyka ten top... ale byłam pewna, że będzie szmatkoway :/ a patrząc na zdjęcia - bardzo mi się podoba! uczciwie kliknięte! :) mogę prosić o rewanż w najnowszym poście?
    kreconowlosaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super rzeczy, bardzo letnia stylizacja. Mi najbardziej spodobała się ta bluzka :)
    Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Super, że jesteście zadowolone ze współpracy z tą firmą. :) Te okulary są po prostu świetne! Ogólnie stylizacja bardzo przypadła mi do gustu. :) Poklikałam. Arleta

    OdpowiedzUsuń
  34. Też miałam sobie zamówić ten top, super jest.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładna bluzeczka! Kliknięte x

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładnie wyglądasz w tej bluzeczce ♡;)
    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. To wygląda naprawdę świetnie :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna bluzka! Pozdrawiam i zapraszam:
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękna bluzeczka, w sam raz na letnie dni. Ogólnie cała stylizacja bardzo przypadła mi do gustu :)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten zegarek jest niesamowity ! :)

    Zapraszam do siebie: https://misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Najbardziej podoba mi się bluzeczka, ale okulary też są świetne :)

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczna bluzeczka
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna koszulka, wydaje się być stworzona idealnie na te upały, które właśnie panują. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna stylizacja :))

    Mam małą prośbę czy mogłabyś poklikać w linki w ostatnim poście oraz w banner na pasku bocznym byłabym bardzo wdzięczna! Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ;>

    Mój blog¦

    OdpowiedzUsuń
  45. Poklikałam :)
    Świetna stylizacja <3
    W wolnej chwili zapraszam do siebie,
    niekoniecznietak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna stylizacja ;)
    Muszę zajrzeć do tego sklepu :>
    Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Naprawdę świetna bluzeczka
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak dla mnie jedna z lepszych firm :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie słyszałam o tej firmie jednak ubrania bardzo mi się podobają.Szczególnie bluzka. Jest naprawdę ładna.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne zestawienie! Wyglądasz cudownie :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna bluzka ! Bardzo mi się podoba to zestawienie :)

    Obserwuję, liczę na rewanż :))


    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  52. Super bluzka, ja bym chciała taką w czarnym kolorze. Mam podobne okulary :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    BLACKMIU

    OdpowiedzUsuń