4 lipca 2016

'A może będzie lepiej'


Witajcie!
Nadszedł czas w naszym życiu na zmiany. Wakacje rozpoczęłyśmy w 100%. Pierwszym naszym postanowieniem było korzystać z atrakcji jakie nas otaczają. I stało się! W taki sposób wylądowałyśmy na koncercie naszego ulubionego zespołu! Enej! Gdy dotarłyśmy na miejsce, było już sporo ludzi. Czekając na zespół, liczba osób szybko się powiększała. Nie powstrzymało nas to przed staniem w pierwszym rzędzie! Zobaczyć koncert z tak bliska i na żywo? Niesamowite uczucie! Ludzie, których oglądałaś zawsze na youtube, w telewizji na festiwalach, byli tak blisko! Nie mogłyśmy więc przepuścić okazji i nie zrobić sobie z nimi zdjęcia. To naprawdę niezwykłe! Tyle emocji, zabawy i radości. Ten koncert rozbudził w nas chęć do działania. Zespół Enej przekazał nam całą swoją siłę i wiarę! Dziękujemy! Cieszymy się, że tacy ludzie wychodzą do świata i oddają w tym co robią siebie! Kolejne plany przed nami. To na pewno nie było nasze ostatnie spotkanie z tymi ludźmi!

                             (Przepraszamy za jakość zdjęć, ale w całym tym pośpiechu zapomniałyśmy o aparacie.)



Górowo Iławeckie, 02.07.2016 rok











W wolnej chwili zapraszam na nowy filmik CHUBBY BUNNY


Buziaki ;*

20 komentarzy:

  1. uwielbiam Enej na żywo :) miałam okazję być póki co 3 razy i chciałabym jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam na kilku koncertach, ale póki co na Eneju nie :) Mam zamiar to nadrobić :D



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
       
     

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozpoczęłyście wakacje! Fajnie, że spełniacie marzenia :) /Natalia

    Zapraszamy do nas! Nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. super że spotkałaś swoich idoli na żywo pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga http://dreamblog141.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Ci koncertu. . Boziu jak ja dawno nie byłam na koncercie , ale bym się wybrała , świetne uczucie.

    http:// lovefashionandphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie zaczęte wakacje! Koncert to bardzo fajna sprawa :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Koncert byłam ostatnio na koncercie Anny wyszkoni .
    Lubię piosenki od enej.
    Może kiedyś pojadę na koncert.
    U mnie konkurs
    mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny post. Ja niestety nie chodzę na koncerty ;<

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że udało Ci się spotkać idoli też chciałabym wybrać się na jakiś koncert :)

    Truskaweczka (klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też chciałabym pojsc na taki koncert!♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo cholerka :D Super, że miałaś okazję zobaczyć na żywo Enej! Uwielbiamy ich zespół <3 I muzykę, którą tworzą :) Aż chcę się wstać i tańczyć :D Hehe. Zazdrościmy ;* GENIALNY WPIS! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy w życiu nie byłam na żadnym koncercie, ale domyślam się że musiało być super :)
    Fajnie, że się świetnie bawiłyście <3

    http://nikasstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę :)
    Enej mój ulubiony zespół :)



    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Koncerty są super! A Enej to fajny zespół :)
    Filmik oglądnięty ! :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę, nigdy nie byłam na Enej ;) Obserwuje ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, Enej jest cudnym zespołem! Gratulacje, że udało ci się ich zobaczyć :) OBSERWUJĘ!
    💜💎Unicorns World💜💎

    OdpowiedzUsuń
  18. W moim mieście Enej będzie w sierpniu :D Ale szczerze mówiąc nie przepadam za nim ;)

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że udało Ci się ich zobaczyć na żywo ;)

    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń