26 lipca 2016

' Kraków - miasto pełne tajemnic '



Jak zawsze na koniec roku została zorganizowana przez naszą wychowawczynię wycieczka klasowa. Tym razem wybraliśmy się do Krakowa. Po długiej podróży w pociągu pojechaliśmy największego w Polsce parku rozrywki- Energylandii. Każdy mógł tam znaleźć coś dla siebie. wszystkie te atrakcje wzywały do siebie i zachęcały do wypróbowania. Każda ze zjeżdżalni miała w sobie coś strasznego ale i przyciągającego , co nie pozwalało odpuścić sobie. Wszystkie wrażenia zapamiętam na zawsze. Teraz nie bałabym już się chyba aż tak bardzo spróbować. Dzięki temu jestem teraz silniejsza i odważniejsza!
Kolejnego dnia ruszyliśmy na zwiedzanie Wawelu i wielu Krakowskich zabytków. Osobiście nie przepadam za oglądaniem starych rzeczy, ale tutaj było inaczej. Wszystko wydawało się takie ciekawe, np. Dzwon Zygmunta. Podobno jeżeli dotknie się go lewą ręką i pomyśli życzenie to się spełni! Owszem . Pomyślałam życzenie i czeka aż się spełni. Po części już się spełniło. <3 Aż do wieczora mogliśmy przechadzać się po Krakowskim Rynku.
Trzeciego dnia ruszyliśmy do Kopalni Soli 'Wieliczka' . Co niby jest ciekawego w starej, brudnej kopalni? Jest bardzo dużo. Aż sama się zdziwiłam jak piękne są tam kaplice, w których modlili się górnicy. Wszystkie te historie same w sobie wiele dawały. Gorąco polecam zwiedzenie tej kopalni każdemu!
Ostatni już dzień w tym pięknym mieście spędziliśmy na wędrówce przez Błonie Krakowskie, aż na Kopiec Kościuszki. Widok stamtąd ? Magiczny! Cały Kraków, Błonie, wszystko! Później znowu spacer po rynku i powrót do domu.
Osobiście każdego namawiam do zwiedzenia tego pięknego i magicznego miasta! M.

















38 komentarzy:

  1. Ja też bardzo lubię Kraków, śliczne miasto ;)
    Pozdrawiam ;*
    Nasz blog- Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. W zeszłym roku byłam w Krakowie i chętnie wybiorę się tam ponownie :)

    Jeśli możesz kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/07/co-ciekawego-w-shein-romwe-przeglad.html#more

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków to najwspanialsze miasto w Polsce byłam z klasą 2 lata temu :)
    Nie miałam okazji być w tym parku, ale bardzo chciałabym pojechać do niego :)


    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię Kraków zawsze dużo się tam dzieje :3

    https://allegiant997.blogspot.com/2016/07/sammydress-recenzja-i-lookbok.html

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię Kraków. Świetna fotorelacja. Sukiennice i bańki mydlane... cudny widok!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kraków ♥ aż bym tam pojechała :D
    Też byłam w Energylandii - najlepsze miejsce na świecie ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam tam kilka razy i szczerze mówiąc dla mnie jest tam tak normalnie haha :)

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Najpiękniejsze miasto w Polsce <3
    Zapraszam do mnie :)

    http://m-g-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam dość blisko do Krakowa i często jeżdżę tam z rodzicami. Uwielbiam to miejsce! Zgadzam się, jest to miasto pełne tajemnic, a jeszcze więcej w nim magii! Świetne zdjęcia. :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W Krakowie byłam wiele razy, ale w Wieliczce jeszcze nigdy :D. Aż wstyd, bo mieszkam stosunkowo niedaleko :)
    Obserwuję :)

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W Krakowie byłam tylko raz i dużo nie zwiedziłam. Piękne zdjęcia.
    Pozdrawiam
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Mieszkam jakieś 2 godziny od Krakowa i kocham to miasto. W przyszłości bardzo chciałabym tam studiować :)
    Widać, że wycieczka się udała. Ja na ostatnią wycieczkę w roku szkolnym, oraz w gimnazjum pojechałam do Warszawy o czym post możesz przeczytać u mnie!:)
    Czekając w kolejce do Wieliczki miałam ochotę poddać się i wracać, jednak było warto. Faktycznie kaplice są przepiękne!

    Buziaki, Sandra
    b-saandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kraków to piękne miasto,byłam niestety tylko raz :(
    Kochana może wspólna obserwacja ja już.?
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze chciałam pojechać do Krakowa na kilka dni, żeby trochę pozwiedzać.. Szczerze uwielbiam poznawać nowe miejsca i robić dużo zdjęć.. :) Zazdroszczę ogólnie też samej wycieczki bo w mojej klasie niestety nie wypaliło i nigdzie nie pojechaliśmy :/ no trudno się mówi, może za rok ;)
    viveere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo tak Kraków ma wyjątkowy klimacik:>

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam wracać do Krakowa, przepiękne miasto. Mam tam mnóstwo wspomnień

    OdpowiedzUsuń
  17. ja byłam tylko raz w Krakowie i mimo że niewiele pamiętam to bardzo podoba mi się to miasto i chętnie bym tam wróciła :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja bym chciała jeszcze w tym roku skoczyć do Krakowa...

    TEYZZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam pojęcia o tylu zakątkach 🤔
    Teraz Kraków jest pełen ludzi.Miejmy nadzieję ze nadal będzie taki piękny :)
    http://szerily.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam pojęcia o tylu zakątkach 🤔
    Teraz Kraków jest pełen ludzi.Miejmy nadzieję ze nadal będzie taki piękny :)
    http://szerily.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Kraków kocham :) Byłam w tamtym roku, mój chłopak zrobił mi niespodziankę i zabrał mnie tam w naszą rocznicę :D Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Kraków jedyny minus to zanieczyszczenia ;)

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham to miasto :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia <3 Ja mieszkam w Krakowie, a w Energylandi nie miałam czasu jeszcze się znaleźć :)
    W wolnej chwili zapraszam http://lovesweetstranger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. W Krakowie byłam tylko raz 2 lata temu, mam nadzieję, że niedługo tam wrócę, bo to piękne miasto. W Energylandi byłam 2 razy, było świetnie, obym niedługo znów tam wróciła, bo to świetna rozrywka :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Kraków jest przepiękny! Świetne zdjęcia :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatkow >klik<

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam krakow! jest niesamowity

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam Kraków! Pamiętam, że moja pierwsza wizyta w Krakowie wyglądała bardzo podobnie, jedyne co to nie byłam w Energylandii :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Chciałabym pojechać do Energylandii :D
    A Kraków uwielbiam <3

    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kraków to moje ukochane miasto i odwiedzam je najczęściej jak tylko mogę! Ba - w przyszłości pragnę tam zamieszkać ;)
    Świetne zdjęcia, muszę w końcu pojechać do Energylandii!


    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Kraków jest cudowny! Świetne zdjęcia :)

    Zapraszamy do nas: StylowkiDlaNastolatkow >klik<

    OdpowiedzUsuń
  32. ja niestety jeszcze nigdy nie mialam okazji byc w Krakowie, a to takie piekne miejsce!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  33. Byłam w Krakowie 10 lat temu (a może nawet więcej...). W przyszłym miesiacu opdwiedze je ponownie :)
    Hardkorowo Normalna

    OdpowiedzUsuń

POZDRAWIAM: króljulian