14 lipca 2016

'możesz wszystko'





Witajcie Kochani !
Dzisiaj przychodzę do was z moją opinią o płycie Ewy Chodakowskiej ''trening funkcjonalny Metamorfoza". Osobiście od jakiegoś czasu wypróbowuje te ćwiczenia. 
Ogólnie co mogę powiedzieć to jedynie, że są to ćwiczenia z piłką, która dodaje niestabilne środowisko do wykonywanych ćwiczeń. Dostosowana jest także dla osób, które tej piłki nie posiadają. Opcje z pomocą ręczniczka są pokazywane w prawym górnym rogu.
Ćwiczenia nie są trudne, ale angażują każdą część naszego ciała i każdy mięsień.
Jak dla mnie płyta prostymi ćwiczeniami wyciska wszystkie poty. 
Chcesz się przekonać ? Spróbuj sama!
Z czystym sumieniem mogę polecić ją każdej osobie.
Więc nie czekaj, nie odkładaj tego na jutro, zrób to dziś !
Trzymam za Ciebie kciuki, bo możesz wszystko !
Pamiętaj, MOŻESZ WSZYSTKO , tylko musisz tego chcieć ;)




Mogłabym prosić o kliknięcie  TUTAJ , jest to dla mnie naprawdę ważne. Postaram się każdemu odwdzięczyć ;*

Buziaki ;*


55 komentarzy:

  1. Świetny post! Ja od jakiegoś czasu ćwiczę, ale nie z Ewą, a Mel b i jestem zadowolona :)
    A w link tak jak prosiłaś kliknęłam. Ciekawy blog, obserwuje :)
    unpredictabble.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz wszystko :D Ja zamiast płyt, to oglądam ćwiczenia na YOUTUBE i przy nich ćwiczę, bo tylko włączam na komórce i jadę z tym koksem :D Całusyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł.
    Choć ja nie kieruję się w ogóle ćwiczeniami z płyt , wolę samemu coś wymyślić , zrobić . :)
    KAżdy ma swoje zdanie i zainteresowanie.
    Świetny post.
    Klikęłam :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega post chyba zaczniemy ćwiczyć z Ewką ;) Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za motywację!♥ Zaraz idę ćwiczyć ;))

    http://julandpi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Motywujesz!!!
    Ja codziennie jeżdżę na rolkach i na rowerze jeszcze nie widzę efektów ale efekty sie zauważa dopiero po ok 2 miesiącach
    http://dyed-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś ćwiczyłam z Ewą, ma fajne ćwiczenia i widać efekty :P

    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, ćwicz, od tego są wakacje! Ja lubię robić treningi z siostrami fitdevangel (polecam je). Anielka to mega lala, na dodatek jest wysportowana i pokazuje fajne choć męczące ćwiczenia.

    http://icedaughter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie potrafiłam wytrzymać przy ćwiczeniach z Ewą dłużej niż 10 dni, gdyż lubię różnorodność, ale w końcu będę musiała wypróbować, bo wiele osób potwierdza spore rezultaty po tych ćwiczeniach :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. My obecnie trenujemy z MelB :) Myślałyśmy nad Ewą, lecz chyba zaczniemy dopiero od sierpnia :) Na razie próbujemy się oswoić z MelB :D Heh. Czekamy na efekty treningów ;* Świetny wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ćwiczenia z piłką, ciekawa propozycja. Muszę sobie sprawić taką płytę. Tylko najpierw muszę kupić piłkę. Lubię ćwiczyć z Ewą, ale ostatnio więcej biegam. Tyle się je w te wakacje, więc trzeba trochę poćwiczyć! Pozdrawiam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja póki co odpuściłam sobie ćwiczenia, klik - 18,53zł :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat ćwiczę z Sylwią Szostak :)
    Pozdrawiam :* scobre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. jak się chce to można! ja zaczynałam z Chodakowską ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś próbowałam zrobić jej rozgrzewkę i przy drugim ćwiczeniu już czułam zmęczenie :D
    Ja najbardziej lubię Mel B :)
    Obserwuję:)
    Uroda dramatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś miałam piłkę, ale teraz brakuje w domu miejsca :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię ćwiczyć z Ewą, ale nie posiadam płyty tylko ćwiczenia z Youtuba :)


    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś już próbowałam ćwiczyć z Ewą Chodakowską, ale za każdym razem nie wytrzymywałam do końca i w końcu się poddawałam :D Kiedyś może jeszcze wrócę do jej ćwiczeń :)
    Klik poleciał :)

    Z chęcią dołączam do grona obserwatorów
    http://pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba skuszę się na zakup tej płyty ^^ Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Ewę :)
    Też z nią ćwiczę :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ciągle szukam tych odpowiednich ćwiczeń. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. ćwiczenia z piłką muszą być fajne :D

    [ Blog ]

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post, myślę że spróbuje ćwiczyć z Ewą :)
    Mój blog
    PS: opowiadam na komentarze i obserwacje

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedyś próbowałam 'ćwiczyć z Chodakowską'. Niestety, ani ćwiczenia nie były pasjonujące, ani sama trenerka.
    Zdecydowanie wolę Mel B :)
    Hardkorowo normalna

    OdpowiedzUsuń
  25. Za parę miesięcy się za to zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY

    OdpowiedzUsuń
  27. A ja zaczynam od jutra XD

    Pozdrowionka
    blogmlodejpasjonatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ćwiczę od kilku miesięcy regularnie z Ewą ale również z Mel B :D Obie fajnie motywują :) Kliknęłam :) charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fakt, motywacje daje super! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. rowniez cwicze od kilku miesiacy z Ewa i Mel B :)

    obserwuje
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Od jakiegoś czasu mam piłkę i ćwiczę z nią właśnie ten trening. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ćwiczę tylko z ciężarkami ale może kiedyś się skuszę na ćwiczenia z piłką. Co do tej płyty... chętnie zobaczę w jakimś poście efekty, bo nigdy nie mogę się przekonać. :))
    gorąco pozdrawiam xx
    in-the-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedyś ćwiczyłam killera Chodakowskiej i przypasowały mi te ćwiczenia, chyba wypróbuje także tą płytę :)
    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ja bym chciała przytyć i nie mogę : p

    OdpowiedzUsuń
  35. Piłkę mam już od dawna, bo dostałam ją na święta w 2014. Teraz, gdy mam wakacje, rano po śniadaniu trochę odpoczywam i robię jakiś trening. Znalazłam świetny kanał na YouTubie - Gym Break. Polecam Ci sprawdzić. Tego treningu jeszcze nie wykonywałam, ale mogę wypróbować ;)

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja jakoś nie próbowalam podczas swoich cwiczen z Ewa, wolałam Mel B, ponieważ daje takiego powera no i nadal wole.. Byc może kwestia gustu, ale tak już jest :D
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Ćwiczę Chodakowską razem z mamą codziennie, jest świetna :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Szczerze powiedziawszy nie przepadam za ćwiczeniami Chodakowskiej. Jakoś do mnie nie przemawiają :P

    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Polecam również blogilates :)

    Jeżeli lubisz czytać książki, zapraszam na mój blog, może znajdziesz coś dla siebie? ❤
    http://booksyourlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. - 10 kg dzięki niej! <3
    zawsze będę za to wdzięczna :))

    Zapraszam: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  41. ja się szybko nudze ćwiczeniami ;/ góra kilka dni :d

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ewa jest fantastyczną kobietą. Ja jednak nie mogę się zebrać by zacząć ćwiczyć ;-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Sama zaczynałam od treningów z Chodakowską i na własnej skórze przekonałam się, że dają one ogromne efekty mimo, że praca opiera się głównie na ciężarze własnego ciała co dla niektórych może wydawać się niewystarczające. Życzę Ci powodzenia i wytrwałości w ćwiczeniach, bo naprawdę warto!

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Życzę udanych efektów!
    Obserwujemy? Zaobserwuj mnie, a na pewno się odwdzięczę!

    http://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Hah, chudnąć to ja nie za bardzo :D Przy wzroście 169 cm waże 44 kg :/ Ale słyszałam o tej płycie wiele razy, więc życzę ci wytrwania w postanowionych ćwiczeniach :)

    Obserwuję!

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Życzę powodzenia i wytrwałości! Słyszałam o tej płycie :) kliknięte :3

    Buziaki ♥
    WSPOMNIENIA Z BUDAPESZTU - KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  47. Dobry post, na pewno pierwszy krok to dobra motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja od jakiegoś czasu wzięłam się ćwiczenia i myślałam o Chodakowskiej , no i mam nadzieję,że się nie zawiodę :D
    Obserwuję i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajny, motywujący post :) Kiedyś ćwiczyłam z Ewą i powiem, że się nie zawiodłam :)



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
     

    OdpowiedzUsuń
  50. Najważniejsze to nic nie odkładać na później. Niezwykle motywujący wpis!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  51. Lubię ćwiczenia z Ewką, ale tego programu jeszcze nie próbowałam. Muszę to zmienić!
    Buziaki i miłego dnia ♥
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń