31 lipca 2016

'passed all the non-sense'


Witajcie kochani!
Dlaczego wakacje tak szybko mijają? Co prawda dopiero pierwszy miesiąc za nami, ale sierpień będzie jeszcze krótszy. My jednak staramy się nie myśleć o szkole. Bawimy się i korzystamy z wolnego. Kolejna stylizacja jest bardzo zwyczajna, ale wygodna. Do tego kok i można swobodnie spędzać ciepłe dni. A wy macie jakieś propozycje na sierpień? Jak wy spędzicie ten miesiąc?
Chciałybyśmy wprowadzić na blogu posty tematyczny, możecie w komentarzach pisać na jaki temat byście chcieli, żebyśmy napisały.
Buziaki ;*













42 komentarze:

  1. You are beautiful!!
    Have a nice day!
    *Carol* and xx Vero

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie Ci w tym koku *.* i masz super figurę :D
    aktualnie poszukuję podobnych spodenek :)
    link koszulki kliknięty ;))
    a jeśli chodzi o wpisy tematyczne to moim zdaniem zawsze najlepsze są te których pomysł wychodzi prosto od autora - ja mam tak, że gdy ktoś ode mnie oczekuje danego tematu to nie jestem w stanie tego napisać jak bym chciała, bo czuję presję. A gdy post pozostaje zagadką do czasu opublikowania to możesz zmieniać swoje pomysły tysiące razy i to jest super :)
    najchętniej czytam wpisy z ulubieńcami miesiąca oraz z przemyśleniami na najróżniejsze tematy i posty o czyjejś rutynie :P
    pozdrawiam i zapraszam na rozdawajkę ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny kok.
    Kliknęłam w link
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A może zrobicie Back To School? Bardzo bym chciała zobaczyć w waszym wykonaniu :* Ja za niedługo mam obóz :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Uważam,że koczek jak najbardziej pasuje do tej stylizacji :) Ja na ciepłe dni noszę kombinezony :) A co do wakacji ,lipiec mi się dłużył w pozytywnym sensie a sierpień pryśnie jak magia ... ;)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No niestety, sierpień minie jeszcze szybciej :/ piękne zdjęcia!;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też nadal nie mogę uwierzyć, że już połowa wakacji za nami!
    soylena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo nie! A ja myślałam, że sierpień będzie dłuższy. :/
    W tym miesiącu jadę za granicę, chcę jak najlepiej wykorzystać ten wyjazd! ^^
    Świetna stylizacja, kocham tak ubrana siedzieć w domu! :))

    Mój blog - KLIK:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie (jeśli mój blog Ci się spodoba, również możesz zaobserwować c:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja przez to, że mam baardzo długie włosy to kok staje się dla mnie codziennością w taką pogodę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się w 100% mimo że sierpień ma tyle samo dni co lipiec, zleci o wiele szybciej.

    OdpowiedzUsuń
  11. ...bo wszystko co dobre szybko się kończy ;) Super spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze spodenki :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Byłabym bardo wdzięczna :)
    Może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/07/off-shoulder-top-and-backpack.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post <3
    poziomka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bym chętnie wróciła do szkoły :D. Niestety życie bez szkoły nie jest już takie proste i ciekawe :D

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo Widzę tam "Zostań, jeśli kochasz" uwielbiaam! :D Racja - zwyczajnie, ale wygodnie. To co lubię♥ Wakacje lecą zbyt szybko, a tu już niedługo do nowej szkoły!:)

    Buziaki♥ Zyciedlapasji klikaaaj:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Po przeczytaniu posta dopiero zdałam sobie sprawę, że już jest pierwszy sierpnia, masakra! W sierpniu nie zamierzam się nudzić i spędzę go jak najlepiej! Zapraszam do mnie: mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana posty tematyczne to świetny pomysł ;) Ja w twoim wykonaniu chciałabym zobaczyć jakieś recenzje albo posty Diy ;) Twoją poranną rutyne albo ulubieńców miesiąca ;) Jesteś tak śliczna, że tak samo bardzo chciałabym zobaczyć jakieś stylizacje ;)

    Pozdrawiam ! >> http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety już koniec lipca, za niecały miesiąc trzeba będzie powiedzieć witaj szkoło :(
    Świetnie wyglądasz :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna fryzura! :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  20. Te spodenki to hit wakacji :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo "Zostań jeśli kochasz" czytałam i oglądałam film :) Bardzo ładne zdjęcia, do twarzy Ci w koku :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie wyglądasz :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz przecudnie
    Jesteś taka śliczne
    Bardzo ładne zdjęcia ♥
    Obserwujemy? Ja tak
    Pozdrawiam, milego dnia oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio oglądałam film o tym tytule. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyglądasz uwielbiam takie wygodne stylizacje :) Obserwuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja! Ja sierpień spędzam w pracy :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie ci w koku
    Ślicznie wyglądasz
    Bardzo chciałabym zobaczyć serię Back To School u was
    Obserwujemy? Ja tak liczę na rewanż :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę zaobserwować bloga, ponieważ nie wyświetla mi się lista waszych obserwatorów :(

      Usuń
  28. Przepiekne spodenki i slicznie Ci w koku <3
    healthyfoodisg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna, idealna na lato stylizacja :)
    obserwuję! :D
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna stylizacja! Spodenki są świetne ^^
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Czytałam Zostań, jeśli kochasz. :) Świetnie wyglądasz!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super wyglądasz! Te koki z zaplatańcem od tyłu stały się ostatnio popularne, a na tobie świetnie wygląda <333 obserwuję od dawna, więc po co pisac?

    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG - zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  33. Najlepsza stylizacja na upały :') U mnie na pewno sierpień nie będzie nudny ^^
    Zapraszam do mnie może wspólna obserwacja? ;)
    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Wbrew pozorom taka stylizacja mi najbardziej odpowiada w upały! Super!
    Przy okazji, ładnie prowadzisz bloga
    zapraszam do mnie *klil*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja :)
    Luźno i wygodnie - idealnie na upalny dzień (czyli nie dzisiaj niestety :/)
    Jeśli chodzi o tematyczne posty, to myślę, że sama najlepiej będziesz wiedziała,o czym napisać. Zawsze mam setki pomysłów, mniej czasu na realizację, ale zawsze to jakaś frajda, bo piszę, o czym chcę, a nie to, co mi ktoś zarzuca. ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:

    Ronnie-soczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń