14 sierpnia 2016

''


Czy dla dobra koleżanki powiecie jej prawdę? Przykład z poprzedniego postu TUTAJ banalny, ale musimy się nad tym zastanowić. W tym poście powracamy do tematu kłamstwa.
Kolejnym przykładem może być ciężka choroba kogoś bliskiego. Czy powiemy mu, że jest źle? Nie! Będziemy go wspierać jak tylko się da, by się nie poddał.  Ten przykład możemy podciągnąć pod drugi punkt z poprzedniego postu. Bo jednak w naszym życiu są sytuacje, w których tylko kłamstwem, możemy poprawić sytuację. Ale czy wtedy możemy mówić o kłamstwie?
Ludzie w różnych sytuacjach okłamują bliskie osoby. Nie zdaja sobie sprawy jak to krzywdzi i rani ludzi. Każdy z nas woli żyć w zgodzie a nie w ciągłym kłamstwie. Często mamy wyrzuty sumienia. Każdy z nas wie, że takie zatajanie prawdy i tak wyjdzie na jaw. Więc po co kłamać? Żyjmy w szczerości i przyjaźni. Są sytuacje, które wymagają od nas 'kłamstwa'(przykład wyżej). Ale żadna inna sytuacja nie może tłumaczyć oszustwa.













45 komentarzy:

  1. Tak jak moja mama uczyla mnie, tak ja bede uczyc moje dzieci, ze najgorsza prawda jest lepsza od klamstwa!
    Obserwuje juz od jakiegos i czasu i naprawde podziwiam zdjecia!!

    http://typical-teengirl.blogspot.com/ zapraszam, nowy post (back to school hacks!)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny letni look!
    Piękne uczesanie! ;)
    Jeśli chodzi o temat kłamstwa jak najbardziej się z Tobą zgadzam! :)
    Zapraszam do mnie:
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie! Bardzo życiowy tekst. I śliczne zdjęcia. ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Czytanie Naszym Życiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    http://it-was-coolfern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja !super post
    miłego dnia

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG http://www.zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety kłamstwo ma krótkie nogi :/
    Świetne spodenki i plecak!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja , śliczne warkoczyki.
    Pozdrawiam
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. haha super worek!! :D
    a warkoczyki woow

    zapraszam do mnie
    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, wyglądasz bosko! Worek najlepszy ^^

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Worek jest prze! :) A co do posta ,kłamstwo ma krótkie nogi ,ale czasami jest dobrym wyjściem,jednak bez przesadyzmu. Poza tym szczerość to podstawa i lepiej chwilę prawdę zatajać ,ale nigdy nie można bezczelnie oszukiwać.
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi się, że prędzej czy później każdy z nas skłamie, aby ie krzywdzić bliskiej osoby. Zgodzę się z tym, że nie jest to poprawne, ale ja czasami nie miałabym serca powiedzieć najgorzej prawdy ważnej dla mnie osoby.
    Obserwuję i liczę na to samo!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz :) a worek jest mega! :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale wyglądasz :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Najgorsza prawda jest lepsza niż najpiękniejsze klamstwo..
    Pięknie wyglądasz <3

    Mój blog - klik! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kłamstwo to nieodłączny element naszego życia, ale ja jestem zdania, że lepsza jest najgorsza prawda, niż najlepsze kłamstwo..
    Śliczna stylizacja, a ten worek - cudny ^^

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Hahaha świetna torba! :)

    Bardzo podobają mi się takie warkoczyki jakie masz na zdjęciach :)


    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ŚWIETNIE TO UJĘŁAŚ!

    p.s. napis na worku genialny ahah

    mój blog: life with nowag

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne warkoczyki.:) Świetne zdjęcia. ;) Ten napis na torbie jest genialny!:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nikt z nas nie chciałby żyć w kłamstwie, więc nie możemy tego robić innym.
    Ten napis na worku jest świetny, taki prawdziwy haha ;p
    Pozdrawiam i obserwuję :D
    The rhythm of life

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia :d

    Zapraszam : http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna sportowa stylizacja.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha, ten plecak jest świetny, cała prawda na nim wypisana <3 . Bardzo podoba mi się stylizacja, jest lekka i na luzie, w moim stylu:) Co do okłamywania bliskich w chorobie, to zupełna racja, nie możemy im przecież mówić, że tragicznie wyglądają bo to by jeszcze pogorszyło sytuacje.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową recenzje:)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hello dear,
    you have such a fantastic blog! I love your outfit, it looks great!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja znam tylko jedno, że nawet najgorsza prawda jest lepsza od kłamstwa. Każdy kłamie, ja też, więc nie mówię, że nie. Super post. Śliczne zdjęcia. Za takimi okulararmi się rozglądam już od dłuższego czasu. Gdzie je kupiłaś?
    Pozdrawiam
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze wszyscy mi powtarzają, że najgorsza prawda jest lepsza od każdego kłamstwa. Zdjęcia świetne i ślicznie ci w warkoczykach :)

    Mój blog, zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Kłamstwa w sprawie chorób to ciężki temat i trudno jest mi stanąć po którejś stronie - każda ma swoje argumenty i z każdą się po części zgodzę. Niech więc to już zależy od sumienia tego człowieka.
    Pozdrawiam,
    Amanda Says

    OdpowiedzUsuń
  28. Super napis na torbie! Fajnie wygodnie wygląda stylizacja :)
    Ja sądzę że kłamstwa i tak wychudzą po jakimś czasie więc w wiele razy takie kombinowanie to na nic.

    http://nikoleannj.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  29. W życiu nie wszystko jest czarno-białe ;) Tak samo jest z kłamstwem, nie można jednoznacznie stwierdzić, czy jest złe. To wszystko zależy od sytuacji

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Napis na plecaku trafiony w punkt :D
    <a href="http://foxydiet.blogspot.com>>FOXYDIET<</a>

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia, masz śliczną fryzurę :) Ja nie toleruję kłamstwa, wolę nawet najgorszą prawdę.
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla mnie przykładowo liczy się szczerość. Do prawdy i tak sama dojdę, albo z łatwością się domyślę.
    W sytuacji, którą dałaś jako przykład - sama bym wolała być szczera wobec osoby chorej, i na odwrót.
    Wysłuchując diagnozy jakakolwiek by ona nie była, ukazałabym po prostu wsparcie a nie wyznaczała ostateczną diagnozę. Też z drugiej strony bywają różne sytuacje, więc nie mogę powiedzieć ot tak co bym zrobiła.


    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kłamstwo nie popłaca i zazwyczaj wychodzi na jaw - prędzej czy później :>

    http://my-healthy-lifestylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mówi się, że nie powinno się kłamać, ale czy zawsze? Hmm... sama nie wiem... :)

    pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Haha ten napis mnie rozwalił :D ciekawa stylizacja :)

    Blog o książkach

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja, bardzo życiowy wpis :)

    obserwuję, będzie mi miło jeśli również zaobserwujesz:*

    http://styleveline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. genialny plecak! :) I ten napis hehe :)
    Czasami ludzie kłamią ale robią to w słusznej sprawie, wtedy myślę, że takie zachowanie można wytłumaczyc :)
    kochana dodaję do obserwowanych :) i czekam na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo podobają mi się spodenki i plecak :)
    A co do kłamstwa hmm... czasem w niektórych przypadkach lepiej po prostu nie mówić prawdy :D

    Dziś odkryłam Twój blog i będę zaglądać ,dodaję się do obserwatorów:)
    http://claudietta-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna stylizacja. Masz bardzo ładny uśmiech. :)
    Racja, nie powinno się kłamać, ale jeśli przyjaciółka pyta "Ładnie wyglądam?" a wygląda źle, to co? Mam jej powiedzieć, ze wygląda okropnie? Albo jeśli w internecie ktoś oskarży mnie o hejt, choć moja opinia była szczera?
    _______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Traktujmy innych tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. Dlatego życie bez kłamstw jest o wiele łatwiejsze i dzięki temu, zyskamy zaufanie :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Extra Ci w tej fryzurce:) napis na plecaku mega:P

    OdpowiedzUsuń
  42. pytalas o wspolna obserwacje, ja juz i licze na uczicwy rewanz,
    milego wieczoru <3

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna zdjęcia♥
    Torba jest genialna

    dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż
    Zapraszam również do mnie :

    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/



    OdpowiedzUsuń