4 sierpnia 2016

'żyj chwilą'





Hejka !
Czy mieliście kiedyś takie uczucie , że chcecie zrobić coś nowego ?
Oderwać się od szarej rzeczywistości ?
Ja tak miałam .
Postanowiłam odpocząć i zapomnieć choć na chwilę o wszystkim . Dlatego pojechałam na obóz w góry. Pierszego dnia dopóki nie nadszedł wieczór myślałam, że to był błąd
. Jednak wszystko zaczęło się rozkręcać. Zaczęliśmy się ze sobą dogadywać . Jak robiliśmy coś razem czas mijał bardzo szybko . Mieliśmy różne zajęcia , dyskoteki ,wyjazdy . Nadszedł dzień kiedy trzeba było przełamać się i wejść na najwyższą górę w Bieszczadach. Myślałam już , że nie dam rady. Ale to były tylko szare myśli , bo szybko weszliśmy i wtedy stwierdziłam , że opłacało się. Zobaczyłam cudowny krajobraz ! Po kilku dniach pojechaliśmy nad Solinę. Zupełnie inaczej wyobrażałam sobie to miejsce. Na pewno nie myślałam , że jest tam tak pięknie . Ten dzień był ostatnim przed wyjazdem jak i noc , zielona noc. Pilnowałam cały czas. No dobra może nie cały , bo zasnęłam na 10 minut i zdążyli mnie pomalować żelem do golenia. Wszyscy traktowali to jako zabawę więc nikt się na nikogo nie obrażał . W piątek zrozumiałam , że tak naprawdę było warto. Gdy wszyscy zaczęli się rozjeżdżać zrobiło mi sie szkoda bo ten czas miną mi naprawdę szybko . Nie którym popłynęły łzy . W końcu stworzyliśmy jedną wielką rodzinę . Spędziłam te dwa tygodnie naprawdę świetnie. Czasami warto się przełamać i spróbować nowych rzeczy. Ja spróbowałam i nie żałuję.
A wy ?
Spróbowaliście kiedyś czegoś niezwykłego?






















42 komentarze:

  1. Super, też czasem mam taką ochotę. Było by cudownie ;>
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w chociaż jeden link ? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/07/trzecie-zamowienie-z-dresslink-recenzja.html Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pojechałam na kolonię nad morze,jak byłam młodsza,źle to wspinam ,ale nie przez miejsce,ale raczej przez osoby tam będące ze mną :) Ale w góry chodzić uwielbiam :)
    kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam lek wysokosci i kiedys sprobowalam przejscia po parku linowym! mialam male problemy, ale dalam rade i bylam z siebie bardzo dumna :) ladne zdjecia uwielbiam gory! zapraszam na druga notke puchatekpisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda należy się przełamywać i próbować nowych rzeczy ! ;) Ciekawy post! pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjecia <3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia :)
    Nasze góry są piękne <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia!
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny post, czasami potrzebne są takie wyjazdy :)
    www.velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja raczej niezwykłych rzeczy nie robię, bo mi zwyczajnie nie wychodzą :D. A Bieszczady są piękne *.*

    www.bolibrzusie.blogspot.com
    www.pracabezszefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Góry są naprawdę piękne, polecam wybranie się do Szczawnicy nad Trzy Korony i Sokolice. Oba szczyty można zaliczyć od razu, a droga z Trzech Koron na Sokolice, idzie się po samych skałach przez kawałek, nie zapomniane chwile i widoki.
    Pozdrawiam.
    Szalonookie w krainie absurdu

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że chciałabym zrobić coś nowego, a co mogłoby to być.... Hmm skok ze spadochronem. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Staram się próbować czegoś niezwykłego codziennie, to jedyny sposób się nie znudzić ;) Uwielbiam góry <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami naprawdę warto się przełamać, tak naprawdę nic nie tracimy a możemy wiele zyskać :)

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  14. No to wyjazd był udany. Często tak jest, że na początku ciężko a później się samo rozkręca.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z uśmiechem na twarzy wspominam swoje obozy, zielone szkoły... Minęło już tyle lat, aż chciałoby się przeżyć je jeszcze raz! Super, że Twój wyjazd był udany. :)
    Monday Morning

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam nadzieję , że wyjazd udany :)
    Świetne zdjęcia
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Według mnie najbardziej w górach da się odpocząć, zdala od wszystkiego ;) Zdjęcia są świetne, też bym chciała w końcu pojechać gdzieś w góry ;)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolonie zazwyczaj mają to do siebie, przynajmniej u mnie, że pierwsze dni wyglądają właśnie "czemu ja tu przyjechałam?! chcę do domu!", a ostanie "zostaję tu na zawsze, nie chcę wracać!!!" :D Ja swoją mam dopiero przed sobą. Świetne zdjęcia, fajnie, że oderwałaś się od rutyny :)
    https://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że szukasz i chcesz spróbować czegoś nowego. Bardzo ładne zdjęcia, a w rzeczywistości na pewno sprawiało to jeszcze lepsze wrażenie.

    Co powiesz na wspólną obserwację?
    justletthembe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem każdy zasługuje na oderwanie się od rzeczywistości, bo tylko wtedy doceniamy tak naprawdę to, co mamy.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio tak zapisałam się na wycieczkę (również w góry, ale w moim przypadku stołowe). Żałowałam całe dwa miesiące aż do wyjazdu, a potem jak zwykle okazało się że jest super, ale to chyba standard u każdego:)
    Pozdrawiam cieplutko http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolonie to świetna sprawa :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia! Piękne widoczki tam miałaś!
    Ja na ogół też szybko przywiozuję się do ludzi, zwłaszcza, gdy spędzę z nimi wspaniały czas!
    Obserwuję ;)
    poza--granicami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. I pomyśleć że ja nigdy nie wspięłam się na żadną górę... hmmm a może.. teraz coś mi świta w glowie ze chyba jednak kiedyś próbowałam.. TAK! jak bylam mała to pojechałam z rodzicami w góry, ale to było tak dawno temu, że dopiero Twój post mi o tym przypomniał. Też często mam ochote zrobić coś nowego, ale jakoś brak na razie możliwości. Zyje myślą że przede mna jeszcze wiele pięknych chwil. Pozdrawiam ! Będę wpadać:)

    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  26. Po pierwsze: cudne zdjęcia! W tym roku przeszłam jednego dnia prawie trzydzieści kilometrów pieszo, jak dla mnie to ogromne osiągnięcie, bo nigdy nie chodziłam. Gratuluję wejścia na górę, piękny post!
    Pozdrawiam i zapraszam WSZYSTKICH na recenzję "Wszystkich jasnych miejsc" Jennifer Niven! pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  28. CUUDO WIDOCZKI ;P

    aanna-aanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Bo to co nas ogranicza, to my sami. Warto próbować nowych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  30. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyjazd w góry to świetna sprawa a jeszcze tak na obóz to już wgl chociaż ja wolałabym móc wstać o której wolę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. super! tez byłam w tym roku na obozie i na poczatku myślałam ze bedzie strasznie ale pozniej zaczęliśmy sie dogadywac i na koniec było szkoda ze tak szybko czas zleciał :))

    kariaxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajnie jest próbować czegoś nowego ! :D Zycie jest za krótkie by stać w miejscu. Wazny jest rozwój osobisty własnej osoby. A widoczki przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Cieszę się, że było warto :) Ja staram się probowac nowych rzeczy bo nigdy nie wiadomo :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale zazdroszcze obozu, tez mialam zamiar jechac ale cos mi pokrzyżowało plany..piekne miejsce:)

    milych wakacji

    Zapraszam do siebie+ obserwuje
    typical-teengirl.blogspot.com
    oddaje obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super, że byłaś na takim obozie! :) Piękne zdjęcia i wspomnienia stamtąd przywiozłaś ;). Też w te wakacje wspinałam się na drugą co do wielkości górę, ale w Chorwacji. /~Claydi

    Zapraszam

    http://unpredictabble.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Super widoczki, lubię chodzić po górach ale Bieszczady to chyba jedyne góry w Polsce, których na razie nie zaliczyłam :(
    http://itsmeanngie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń