1 września 2016

' coś się kończy, a coś się zaczyna '



Coś się kończy , a coś się zaczyna...
Wakacje niestety dobiegły końca.
Mi? Minęły mi bardzo szybko. Nawet nie zdążyłam się obejrzeć a to już 1 września. Myślę że te wakacje wykorzystałam , a przynajmniej starałam się wykorzystać na maxa.
Dzisiaj rozpoczął się rok szkolny.
 Niektórzy idą do nowej szkoły, np. w moim przypadku do gimnazjum. Dla większości z was pewnie to 'tylko' pierwsza gimnazjum , jednak dla każdego im dalej, tym trudniej. Za kilka lat też tak pewnie powiem , ale dopiero jak się o tym przekonam . Wiadomo nowa szkoła , klasa.. Z jednej strony się boję, a z drugiej czuję, że będzie dobrze. Przecież nie może być wiecznie źle !
Z nowym rokiem szkolnym prawie każdy wyznacza sobie dość wygórowane cele.
I znowu ! Zawsze na początku obiecuję sobie wiele rzeczy 'będę staranne pisanie w zeszycie' , 'będę uczyła się z lekcji na lekcje' .
Czy tak jest naprawdę?
 Nie !
 Przez 1 , 2 dni ?
Wy też tak macie ?
 Mam zatem dla was kilka rad!
1.NIE obiecuj sobie za wiele jeśli wiesz , że i tak tego nie dopilnujesz.
Owszem możesz postarać się bardziej, ale czy warto od razu sięgać za wysoko?
2.NIE zostawiaj wszystkiego na ostatnią chwilę. To co masz zrobić, rób systematycznie.

3.NIE odrabiaj lekcji na odwal i nie ściągaj z internetu. Spróbuj zrobić coś samodzielnie. Przecież to nie oceny są ważne tylko twoją świadomość, że coś rozumiesz, albo chociaż próbujesz zrozumieć.
4.NIE przejmuj się jeśli coś ci nie wyjdzie . Przecież każdemu się zdarza! Podnieś wtedy głowę i powiedz sobie, że następnym razem się uda.
5.Wstając NIE myśl ,że to będzie najgorszy dzień. Spraw aby ten rok był lepszy niż każdy poprzedni! W każdej szkole możemy znaleźć coś dobrego. Najlepszym przykładem są przyjaciele. Dzięki szkole masz okazję się z nimi widzieć i poznać nowych znajomych!
Mam nadzieje, że moje rady weźmiecie do serca. Ja sama będę się do nich stosować!
Buziaki!















38 komentarzy:

  1. super stylizacja, zawsze przy nowej szkole jest ten strach ale spokojnie bedzie dobrze ;)

    nahtural.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mądre porady :)
    Ślicznie wygladasz :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, każdy faktycznie jak idzie pierwszy raz do gimnazjum. Ja już kończę, powodzenia jednak! Nie jest tak strasznie jak mówią hah.
    Oh i pamiętaj by nie robić spacji przed przecinkiem bo to razi w oczy troszkę.
    Twirling Pages, Ola x(klik)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna stylizacja ;)
    Zawsze chciałam mieć takie włosy jak Ty :D

    Zapraszam[KLIK] rewanż za każdą obs ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przejmuj się, dasz radę w nowej szkole! :) Zazdroszczę Ci włosów, prześliczne!
    Bardzo fajny blog, chętnie zaobserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się, dasz radę w nowej szkole! :) Zazdroszczę Ci włosów, prześliczne!
    Bardzo fajny blog, chętnie zaobserwujemy. My wraz z chłopakiem dopiero zaczynamy więc liczymy na wzajemne wsparcie z Twojej strony! :) www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się zdjęcia oraz post :D Już od dłuższego czasu tu zaglądam!
    Obserwuję, miłoby było gdybyś się odwdzięczyła! :)
    M.Ó.J B.L.O.G!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie na nowy post! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  10. Hymm mądry post, jednak ja bardziej zwracam na stylizację i widze piękną torebunie! ;3

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post , bardzo mądry.
    Ja zawsze sobie powtarzam ,, Wakacje muszą się kiedyś skończyć , by rozpoczęły się znowu od nowa ''
    :)Pozdrawiam
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia, masz śliczną fryzurę!
    Pamiętam jak sama w strachu szłam na rozpoczęcie 1 gimnazjum.
    Teraz tak mam podobnie, tylko że to liceum.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. cudnie wyglądasz :)
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale jesteś śliczna! Bardzo ładna stylizacja <3
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też teraz poszłam do gimnazjum. Znalazłam się w klasie z 2 moimi koleżankami, a poza tym znam kilka osób więc jest całkiem dobrze. Ja w tym roku nic sobie nie obiecywałam. Ale mam nadzieję, że będzie mi dobrze szło :) Tobie życzę powodzenia!
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczna stylizacja, jednak buty zdecydowanie najlepsze :D Ja w tym roku obiecałam sobie ukończyć 2 klasę z paskiem na świadectwie ;) Życzę Ci samych sukcesów w nauce, powodzenia! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w sumie cieszę się, że już koniec wakacji :D
    Ale ty jesteś śliczna *u*
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jeszcze na szczęście cieszę się wakacjami przez wrzesień ;)
    Śliczne włosy <3
    pozdrawiam,
    http://ylali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna stylizacja
    Też myślę, że branie całej pracy domowej jest tylko pójściem na łatwiznę, ale nic nam nie daje

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM << zaobserwuj jeśli Ci się podoba - napisz, a na pewno się zrewanżuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja :> Pozdrawiam x
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post, torebka sliczna. ;* Juz obserwuje. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja sama stresowałam się pierwszą klasą gimnazjum cholernie! Nikogo nie znałam i szłam do tej szkoły drugi raz w życiu, więc kompletnie nic nie ogarniałam. Ale dałam radę i wcale nie było tak źle. Teraz jestem w trzeciej klasie i nawet nie wiem kiedy to minęło. W tym roku nic sobie nie obiecywałam, po prostu wiem, że muszę ruszyć tyłek i postarać się żeby weszło mi do główki jak najwięcej.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mądry post:)
    Będę zaglądała częściej!:)

    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy motywujący post i świetne zdjęcia;)
    Zapraszam
    http://princzipesso.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękna biała stylizacja <3 idealnie pasuje do Twojej karnacji, po prostu cudo <3

    http://wiktoriamigdar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przeslicznie wyglądasz !!

    Mogłabym liczyć na kliknięcia w tym poscie ? Będę baardzo wdzięczna!
    MÓJ-BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja za rok wybieram się do liceum. Też nowe miejsce, nowe znajomości...
    >>Alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  28. Jej ale pięknie wyglądasz.Bardzo podoba mi się stylizacja ! Powodzenia w gimnazjum,ja już niestety 3 liceum i matura ! ;)
    Pozdrawiam
    http://fashionismaio15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale ślicznie wyglądasz! Świetna stylizacja, kochana! Oby tak dalej ;) Powodzenia w szkole!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  30. Profesjonalne zdjęcia i ładny wystrój, oby tak dalej ;)

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądasz <3 mega fajna torebka

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dokładnie mam tak samo, na początku wszystko pięknie odrabiam i się uczę, ale po kilku dniach już mi przechodzi :D
    Nie bój się nowej szkoły, pamiętam jak rok temu byłam przerażona, a teraz? Za nic w świecie nie wróciłabym do podstawówki ;)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeżeli chodzi o szkołę to właśnie w okresie gimnazjum, zaczęłam decydować o tym które przedmioty chcę tylko zaliczyć, a na których pragnę się faktycznie skupić. Nie jest to metoda dla każdego, ale dla mnie była satysfakcjonująca. :) Wyszłam z założenia, że nie muszę być dobra ze wszystkiego jak w podstawówce się starałam. Według tej zasady uczułam się w kolejnych szkołach i raz, że ładnie zdawałam, to miałam jeszcze więcej czasu na zajęcia mniej związane ze szkołą. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja musiałam nauczyć się radzenia z faktem, że czasami trafią mi się gorsze oceny. W podstawówce byłam straszną perfekcjonistką, która starała się mieć jak najlepsze oceny. Dałam sobie z tym wszystkim spokój, gdy rok temu dostałam 3 z geografii. Pomyślałam sobie wtedy "kurde, przecież nic się nie stało! Głowa do góry, a życie toczy się dalej". Nie mówię, że nagle przestało mi zależeć na ocenach - bo zależy. Ale chodzi mi o to, żeby nie popadać w nie wiadomo jaką skrajność - oceny, to oceny. Nie musisz być we wszystkim najlepszy. Mądry wpis.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń