14 października 2016

Gofry + Dresslily Halloween






Składniki:
* 1,5 litra mleka lub śmietany
* 0,5 kostki margaryny
* 5 jajek
* 2 łyżeczki proszku do pieczenia
* cukier do smaku
* mąka do gęstości gęstej śmietany

Przygotowanie:
Wlewamy mleko do miski, dodajemy wszystkie składniki i miksujemy. Gdy masa będzie gotowa wlewamy do gofrownicy i pieczemy, aż gofry się zarumienią. Ja podaję z bitą śmietaną, owocami i czekoladą.

Smacznego!



Dresslily Halloween

W ostatnich dniach napisali do nas z Dresslily. Jest to świetna stronka, na której możemy aktualnie znaleźć wiele fajnych propozycji. Mają teraz akcję promocyjną ze względu na zbliżające się Halloween. Serdecznie polecamy, osobiście również zamówiłyśmy kilka rzeczy. Już niedługo pochwalimy się nimi w poście.
http://www.dresslily.com/promotion-happy-halloween-sale-special-236.html?lkid=1516248
Wspólnie z Dresslily mamy dla was również konkurs.
Trwa on do 18 października, dlatego czasu jest mało.
Warunki konkursu:
*udostępnij mój post informujący o konkursie na co najmniej dwóch swoich kontach społecznościowych (Twitter, Facebook, Lookbook, Instagram itp.) - Im więcej tym lepiej.
*wyślij linki z kont społecznościowych, na których opublikowałaś/łeś post na blog@dresslily.com przed 18.10.16

Od 19 do 23 października, zostanie wylosowanych 15 zwycięzców, powodzenia!

23 komentarze:

  1. Gofry , ciekawie wyglądają.
    Chętnie bym je teraz zjadła :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm.. Gofry wyglądają przepysznie :) Zaczyna sie weekend, więc może znajdę czas by je zrobić :D
    http://veronikakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny przepis, często robiłam gofry, m.in. w te wakacje i są przepyszne! :D
    Pozdrawiam,
    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam jakie smakocie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gofry jak dawno ich nie jadłam. Wygląda gofr przepysznie :) Najczęściej jadłam z czekoladą albo z bitą śmietaną, z owocami muszę spróbować.
    Pozdrawiam ^^
    http://mysteryeternal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią bym zjadła takiego gofra :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmm pyszności same :3


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/10/oh-oh-twinkledeals-2.html

    OdpowiedzUsuń
  8. mm.. zjadlabymm:D

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mmm, przepysznie to wygląda, być może kiedyś spróbuję je zrobić ;)

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja chcę zjeść teraz tego gofra....Mmmm...

    A tak w ogóle jeśli znajdziesz chwilkę czasu wpadnij na mojego bloga:
    bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam K :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się niedawno dowiedziałam, że mam w domu gofrownicę od kilku lat. Tyle lat zmarnowanych...
    Zapraszam :) twojulubionyblogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Już któryś raz czytam o tym konkursie, hah, jakieś masowe zaproszenie albo raczej zachęcenie o wzięcia w nim udziału :)
    KOCHAM UWIELBIAM I UBÓSTWIAM GOFRY. Podejrzewam, że gdybym miała w domu gofrownice, z czasem nie zmieściłabym sie we framudze drzwi i musiałabym mieć takie podwójne, haha :D Pysznie to wygląda <3

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż zgłodniałam! wyglądają cudnie i pewnie tak smakują :)
    Zapraszam do nas:
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno jest bardzo smaczne tak jak wygląda :d
    Aż się skuszę i będe musiała zrobić :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gofry wyglądają i wyszły przepysznie! Czekam na więcej takich postów :)
    BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię gofry, jednak najlepsze robi moja mama :)
    Też pisałam o tym konkursie :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że nie mam gofrownicy. Cieplutko pozdrawiam, MAVSELINA

    OdpowiedzUsuń