17 listopada 2016

' wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej '

Dom odgrywa w życiu każdego człowieka bardzo ważną rolę, to tu wychowują nas nasi rodzice, tu spędzamy większość naszego życia, to miejsce gdzie czujemy się najbezpieczniej. 
Każdy z nas ma w domu swoje ulubione miejsca, gdzie spędza wolny czas.
Dzisiaj chciałybyśmy Wam pokazać nasze ulubione miejsca w domu, w których spędzamy większość czasu, będąc w domu. W najbliższym czasie planujemy remont więc wszystko się pewnie pozmienia, mamy dużo pomysłów, miejmy nadzieję, że wszystko pójdzie po naszej myśli. Jeśli Wy planujecie jakiś remont koniecznie zajrzyjcie TUTAJ znajdziecie tam super kody rabatowe, my z pewnością skorzystamy. 

Miejscem, w którym spędzamy najwięcej czasu wolnego z rodziną jest kuchnia. To tu tworzą się nasze różne pomysły, czasem głupie, ale tak to już jest jak się ma szaloną rodzinę. Gdy wracamy późno ze szkoły i mamy dużo nauki to posiłek jest tak naprawdę jedną wolną chwilą, którą możemy spędzić wszyscy razem. W weekendy potrafimy przesiedzieć w kuchnia cały dzień, dosłownie, gotujemy razem, jemy i robimy przeróżne inne rzeczy.
Kolejny miejsce gdzie spędzamy wszyscy wspólnie czas jest salon, gdzie oglądamy filmy czy gramy w gry. Kiedyś oglądałyśmy codziennie seriale, ale odkąd poszłyśmy do nowych szkół, mamy dużo nauki. Nie mamy już czasu na oglądanie seriali, ale w weekendy wieczorową porą włączamy jakiś film. 
Teraz przejdźmy do miejsca, gdzie spędzamy większość czasu po powrocie ze szkoły. Tak to są nasze pokoje. Co tu dużo mamy opowiadać tu przy biurkach, odrabiamy lekcje i uczymy się na kolejny dzień do szkoły.

To miejsce gdzie każda z nas chce być sama. Tu najczęściej czytamy książki, czy po prostu myślimy. To miejsce jest cudowne, daje taką energię. Uwielbiamy zamknąć drzwi, wziąć książkę, zawinąć się w koc do tego jeszcze jakaś gorąca czekolada i można czuć się jak w niebie, do tego jeszcze widok z okna, coś pięknego. 
Ostatnim miejsce, które ostatnio bardzo pokochałyśmy jest miejsce, gdzie robimy paznokcie. 
To tu najczęściej powstają nasze nowe dzieła, już niebawem post, w którym opowiemy Wam historię związaną z lakierami hybrydowymi. Myślę, że każda dziewczyna uwielbia jak jej dłonie wyglądają świetnie.

46 komentarzy:

  1. Prześliczny notatnik/ kalendarz! Świetny wpis :)
    http://aaabydidi.blogspot.com/ ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Ja uwielbiam swój dom i jest w nim wiele miejsc, które darzę szczegolną sympatią. Przede wszystkim moj pokoj - tutaj moge być totalnie sobią, tutaj nikt mi nie przeszkadza. Uwielbiam tez kuchnie, ogolnie lubie przebywac z moją rodzinką.:) Śliczne zdjecia!
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam swój pokój :) , masz prześliczny kalendarzyk :)
    Pozdrawiam , świetny post
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, wszędzie dobrze ale w domu najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kalendarzyk :)
    Każdy uwielbia spędzać czas w domu, z bliskimi.

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przytulny domek! :) Wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej! Pozdrawiam ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten kalendarz jest uroczy *-*
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja najbardziej lubię spędzać czas w kuchni lub w swoim pokoju. Bardzo fajny, przyjemny post :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zawinąć się w koc, dobra ksiazka i cos do picia.
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. oj jak ja kocham swoj pokoj! czuje sie w nim idealnie, jego wystroj mnie uspokaja :)
    PS te zdjecie z nalesnikiem wygralo hahaha :D

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią
    nowy post http://justemsi.blogspot.com/2016/11/gdansk-is-good-taste-by-drukarnia.html?m=0 odwdzięczam się za każdą obs 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. hahaa ale pomyslowy post ;d naprawe ciekawy ;D

    http://fashioneasiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Awesome photos *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękny dom ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. może wspólna obserwacja :)?

    http://bebeautysuue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Najwięcej czasu spędzam w moim pokoju, również mam ten kalendarz<3
    https://xartday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Widze ze jestes wielka fanka Dawida <3 To fakt dom powinien byc miejscem gdzie czujemy sie bezpieczni i na dodatek o niego dbamy! <3
    Osobiscie najbezpieczniej czuje sie w domu i tutaj umiem sie najbardziej odprezyc i najlepiej wypoczac! <3

    Versjada
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy i fajny post! Zapraszam do mnie❤ http://jullla21.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy post! a Kalendarz prześliczny :)
    Może wspólna obserwacja? :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny post :)
    Bardzo pomysłowy.
    Najwięcej czasu spędzam w swoim pokoju i kuchni.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten sam kalendarz! :)
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawy pomysł na posta! :)
    mój pakój to miejsce, w którym spędzam 48% mojego życia, troche smutne, ale prawdziwe haha
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Mój pokój to taki azyl dla mnie, bo spędzam w nim największą ilość czasu :D

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  23. pomysłowa notka :)

    annaecyliaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny post :), w sumie jest dość oryginalny. Też mam taki kalendarz z flamingami! :D Pozdrawiam! /Klaudia
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcie z naleśnikiem - super! :D melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS na moim blogu!
    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej zaczynamy doceniać dom w momencie, gdy przychodzi nam z niego iść...

    http://karmelowablondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko masz tak pięknie poukładane! Aż nabrałam motywacji na sprzątanie! :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Co racja to racja, w domu zawsze czuje się najlepiej ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne zdj i supcio ten kubek z koroną :D
    Pozdrawiam Cieplutko <3

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super kubek, a ksiązki jestem ciekawa :) Obserwuję - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdecydowanie najwięcej czasu spędzam w salonie i swoim pokoju oczywiście ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo pomysłowy post! :) Ja niestety nie mam takiego swojego kąta, gdzie mogę sobie w ciszy pocieszyć - takie "uroki" mieszkania w bloku... :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam dokładnie taki sam kalendarz!
    BLOG | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam co prawda swój pokój, ale nie jest on dla mnie miejscem takiego wyciszenia ani nic z tych rzeczy. Według mnie jest w nim za dużo różnych niepotrzebnych rzeczy. Chcę to zmienić od dawna, ale niestety moja mama nigdy nic nie wyrzuca, bo ,,niech będzie, może się przyda" i oczywiście wszystko ląduje w moim pokoju.

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Aż zadroszczę ci takiego porządku, no w końcu ktoś mi dał motywację do sprzątania :D
    Zapraszam do mnie i do obserwacji :)
    littlecookiebeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja najwięcej czasu spędzam w swoim pokoju, ale zwykle nie jest tan tak czysto jak u ciebie :D
    Pozdrawiam!
    Fan of books KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale masz piękny i posprzątany pokój :D Ja mój pokój kocham właśnie za to, że jest taki "mój", to jedyne miejsce gdzie mogę pobyć sama i się wyciszyć :)


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  39. whole lot studies has been dedicated to know-how the results of fine health interventions along with weight loss program, way of life,http://www.healthsupreviews.com/neurocyclin/

    OdpowiedzUsuń
  40. confused machine revitalizer. It restores your nerves function bringing approximately improved mind feature, reduced anxiousness,http://testoupmaxfacts.com/vmax-male-enhancement-reviews/

    OdpowiedzUsuń
  41. Przejrzałam chyba z 10 postów na Twoim blogu. Świetny blog! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję ;)

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń