31 stycznia 2017

'I love it when you just don’t care'

Dzisiaj postanowiłam przygotować dla was trochę inny niż zwykle post. Ostatnio z racji nadchodzącej studniówki postanowiłyśmy wypróbować nowe kosmetyki , zamówione specjalnie na tą okazję.

A więc zacznijmy od naszego zestawu do brwi , który składa się z paletki ''Golden Rose Eyebrow Styling Kit - 01 Blonde'' i ''Brow define tinted brow mascara -Mid brown''.













Dotychczas do brwi używałyśmy jedynie kredki. Tym razem pokusiłyśmy się o coś więcej, aby nasze brwi wyglądały lepiej, ale i naturalnie. Kolory wybierałyśmy 'na oko' , ale na nasze szczęście wszystko pasuje. Tak jak wcześniej wspomniałam, nigdy wcześniej nie używałyśmy nic poza kredką, więc nie mogę tych produktów porównać do czegokolwiek. Mogę jednak stwierdzić, że jeśli chodzi o trwałość, krycie i samą aplikacje, jestem zachwycona. Kolor jest świetny, bałam się, że będzie zbyt jasny (mam dosyć ciemne brwi), ale okazał się trafiony w punkt! Mogę wam go szczerze polecić!

Kolejnym produktem, który weźmiemy pod lupę jest paletka cieni do powiek z Makeup Revolution. Kupiłam ją już wcześniej, korzystałam sporadycznie, aż w końcu się do niej przekonałam. Te kolory świetnie pasują do naturalnego , delikatnego makijażu.świetnie podkreślają oko i są trwałe. Dosyć dobrze trzymają się na powiece.


Muszę tutaj również wspomnieć o tuszu, który widnieje na zdjęciu. 'Maybelline lash sensational' kupiłam przypadkiem, szukając jakiegoś nowego tuszu. Przyznaję, że sprawdza się świetnie, bo wydłuża rzęsy. Niestety ja nie jest wprawiona w malowanie moich rzęs i często mi się sklejają, ale przy pomocy innego, czystego pędzelka łatwo udaje mi się je doprowadzić do ładu. Mogę go polecić ze względu na to jak wydłuża rzęsy i nadaje ładnego koloru.

Kredka do ust Golden Rose 10, jest świetnym rozwiązaniem dla osób, które szukają czegoś trwałego. Jest to matowa kredka, która podczas ścierania w ciągu dnia pozostawia usta ładnie wyglądające , bez plam i resztek. Mi osobiście bardzo dobrze się trzyma. Muszę się przyznać, że uwielbiam ten kolor!

Nadszedł czas na coś, co dla mnie było najważniejsze, gdy wybierałam nowe kosmetyki. KOREKTOR. Postanowiłyśmy zamówić paletkę korektorów 'Essence concealer palette' i korektor pod oczy 'Essence stay natural concealer'.
Nie byłam przekonana co do korektora zielonego, który powinno się nakładać na zaczerwienione miejsca na naszej twarzy. Po wypróbowaniu nie widziałam jakiś wielkich efektów, ale swoje zadanie spełniło. Zakrywa to co powinno zakryć. Korektor pod oczy dobrze rozjaśnia miejsca pod naszymi oczami. Od dawna szukałyśmy czegoś takiego, czegoś co dopasuje się do naszej cery.



 Na dzisiaj to już tyle. Za tydzień pojawi się kolejny post z kolejnymi odkryciami. Część z tych kosmetyków znajdziecie na stronie cocolita.pl . Mogę wam polecić każdy z tych produktów, jednak weźcie pod uwagę, że na każdej skórze kosmetyk zachowuje się inaczej.

Ten post nie jest sponsorowany

6 komentarzy:

  1. Jedyne co miałam to pomadka z Golden rose która szczerze polecam :)aniodlek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta paletka jest przepiękna, przepiękne, żywe i delikatne kolory.
    Ta pomadka jest cudowna.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Paleta ma ładne kolorki :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletkę zakupiłam sama kilka dni temu i zakochałam się w kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam tą paletkę, tusz i kredkę do ust! Są świetne i godne polecenia :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh Golden Rose da mnie najlepszy pod względem trwałości szminki<3

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń

POZDRAWIAM: króljulian