9 marca 2017

' '



Cześć kochani! Dzisiaj przychodzimy do Was z naszym zamówieniem ze strony PRINTU. Po otrzymaniu paczki byłyśmy trochę  rozczarowane, spodziewałyśmy się, że będzie to książka o trochę większych wymiarach. Zaskoczeniem podczas oglądania zdjęć niestety był defekt, przy drukowaniu zdjęć. Jedno z nich zostało wstawione w zły sposób. Nie wiemy czy my nie poprawnie je ustawiłyśmy, czy zapisując się coś zepsuło. Podczas wstawiania zdjęć miałyśmy mały problem z zapisaniem książki, za każdym razem nie zapisywało się jakieś zdjęcie, jednak na koniec wydawało się wszystko być w jak najlepszym porządku. Mimo to właśnie jedno zdjęcie nie ładnie zostało ucięte. Mimo małych niedociągnięć jesteśmy bardzo zadowolone, gdyż jest to naprawdę świetne, że możemy niemal całe swoje życie wydrukować w jednej książce. Jest to naprawdę idealny pomysł na prezent. Jednak mimo wszystko należy takie rzeczy sprawdzić parę razy, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. A Wy zamawialiście kiedyś takie książki? Z jakich stron, polecacie coś?
Buziaki!

*Nie jest to post sponsorowany






39 komentarzy:

  1. Szkoda, że niektóre zdjęcia mają ślady druku, musi to wyglądać trochę nieestetycznie. Rozmiar? No rzeczywiście, na tych zdjęciach książeczka wydaje się być trochę malutka. Ja również dostałam tę ofertę współpracy, ale zrezygnowałam. Dobrze, że jednak ogółem takie albumy oceniacie na plus. Widziałam z nimi mnóstwo postów i wiele bloggerek jest nimi zachwycona :) Rzeczywiście, może być to wspaniały pomysł na prezent! Ładne tulipanki :)
    Miłego dnia! Diamentowe myśli - klik | Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam książkę z tej strony i nie miałam takich problemów.
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również mam książkę z tej strony. Brakowało mi 3 zdjęć w niej.

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam zamówić sobie taką książkę ale chyba nie zamówię jej z tej strony. Może warto dowiedzieć się jak z reklamacją ?
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Współpracowałam z nimi i kocham tą książeczkę całym serduszkiem! <3 Mam w niej mega dużo wspomnień!

    Będzie mi baaardzo miło, jeśli zaglądniesz do mnie:
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy czegoś takiego nie zamawiałam, ale wygląda fajnie taka książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście na zdjęciach wydaje się malutki

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że pojawiły się takie problemy :/
    Zapraszam Mój Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie książki, bo jestem wielką fanką gromadzenia wspomnień <3 Jednak niestety jeszcze nie posiadam takiej pamiątki.
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  10. takie mini albumiki to fajna sprawa <3

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to raczej preferuję większe albumy, ten jakoś do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę zajrzeć na tę stronę
    dose-of-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie wyszło do końca tak jak być miało. Ja uwielbiam duże albumy:) Buziaki

    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com/2017/03/fields-of-gold.html

    OdpowiedzUsuń
  14. I love this post dear! xoxo

    http://lifella2.blogspot.com/ I'm following you on GFC, please follow back. ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie że mimo małych wad jesteście z albumu zadowolone ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham takie mini albumy, fajnie, że jesteście z niego zadowolone ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Również zamawiałam z tej stronki :)
    Kupiłam Instabooka dla chłopaka i rozmiar też mnie zaskoczył.
    Opakowanie to kartonik w którym ledwo co znalazłam ten Instabook haha
    Ale nie znalazłam ani jednej błędu w wyglądzie, świetna pamiątka :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że jest ona taka malutka, ale to rzeczywiście piękna pamiątka. W tak małej formie mogłaby być dodatkiem do prezentu.
    Mój blog ---> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie miałam takiego ''instabooka'', ale to musi być fajne. Mój blog - kliknij! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo słyszałam o tych instabookach, jednak ja swojego nie posiadam. Twój blog jest bardzo przejrzysty, miło się go ogląda :)

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic u nich nie zamawialam, ale taka książeczka wydaje się ciekawym pomysłem na prezent :)
    Www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super książka, moim zdaniem super pomysł na prezent ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pomysł :D

    Pozdrawiam :D
    Jagoda z mrsblueberry3.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam o tym pomyśle ale nie mam nic takiego ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja właśnie myślę nad zakupem takiej 'książki'. Trochę szkoda, że to jedno zdjęcie jest źle zrobione...

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zamawiałam tą książkę i z niczym nie było problemu. Może napisz do nich?
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna książka :) Obserwuje!

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie zamawiałam takich książek. Moim zdaniem to fajny pomysł na prezent :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Przejrzałam chyba z 10 postów na Twoim blogu. Świetny blog! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję ;)

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny pomysł na prezent<3
    Świetny post, co powiesz na wzajemną obs?
    daj znać, buziole:*

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda ,że przyszedł z defektem musiało to popsuć efekt końcowy.
    Dużo się o tym ostatnio słyszy ale nie miałam okazji zamówić :)
    ~ Obserwuję ~
    Mało mi brakuję do 250 obserwatorów pomożesz ?
    Pozdrawiam !! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie zamawiałam takich produktów.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda, że nie wszystko zrobili jak należy :(

    www.bliskolasu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie zamawiałam takiej książki, jednak wygląda fajnie. Szkoda tylko, że przyszła z defektem. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń