14 marca 2017

' '


top sammydress  | zegarek sammydress | choker sammydress


Cześć kochani! Co tam u Was słychać? Dzisiaj przychodzimy do Was z nowościami od sammydress. Jak możecie zauważyć ostatnim razem  praktycznie w każdym naszym zamówieniu znajduje się zegarek, mamy już sporą kolekcje, ale z każdym razem ona się powiększa. Kolejną rzeczą, którą zamówiłyśmy jest zestaw choker'ów. Jesteśmy z nich bardzo zadowolone, już od dłuższego czasu planowałyśmy ich zakup, aż w końcu się udało. Ostatnią rzeczą jest biały top, jak go zobaczyłyśmy na stronie wiedziałyśmy, że musimy go mieć. Musicie przyznać, że jest bardzo dziewczęcy.
Teraz w naszych zamówieniach znajduje się dużo wiosennych rzeczy,  z racji tego, że nie możemy doczekać się już wiosny. Na szczęście zbliża się ona wielkimi krokami.
Buziaki!






60 komentarzy:

  1. uwielbiam chokery ! twoje są super ! <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zamówienie ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam Chyba z 10 Postów na Twoim blogu. ŚWIETNY BLOG! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłam, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję 😉



    Jakbyś miała czas to zapraszam rownież do Mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW super zegarek :*

    Zapraszam do mnie ^.^
    VANILOVE ♥ <------ klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice blog =)
    Followed you via gfc, would love if you could follow back.
    http://www.beautorgeousworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chokery świetne! Chociaż ten z trójkącikiem najlepszy. ;)

    Pozdrawiam
    ModnaXL- mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne chokery no i ten zegarek też jest super :)
    jeśli masz czas to zapraszam: blueedaisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny top i świetne chokery!
    obserwuję :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Chokery są bardzo ładne sama ostatnio zamówiłam sobie :)
    robisz piękne zdjęcia a do tego świetny zegarek :)
    Mało mi brakuję do 260 obserwatorów pomożesz ?
    Pozdrawiam !! ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Chokery są tak śliczneee!!!
    Zapraszam do mojej krainy:https://emi-chan-magicworld.blogspot.com/
    XOXOXOXOXOXO
    Emi Chan

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cudeńka u Ciebie <3 Chokery są super, mam ich kilka i kolekcja stale się powiększa :)

    Obserwuję i zachęcam do zaobserwowania mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładne rzeczy :) nad takim koronkowym topem sama się zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne są te rzeczy! Wszystkie trafiły w mój gust.
    Na pewno będę wpadać częściej, obserwuje. :D
    Zapraszam na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne rzeczy! też za każdym razem zamawiam zegarki haha:D

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne chockery! Ten w kwiatki chyba podoba mi się najbardziej ;) Mam taki sam zegarek, tylko w kolorze złota i spisuje się naprawde świetnie ;) Piękne zdjęcia - wiosenny klimat i ten milutki materiał! Uwielbiam!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne te chockery, bardzo podoba mi się ten z tym znaczkiem biały i czarny, przepraszam hahaha ale zapomniałam nazwy.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. amazing§
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zamówienie :). Top świetny. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny ten top :)

    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zamówienie! Czekam na więcej takich postów.
    Mój blog ---> KLIK

    Pozdrawiam, Werciax

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten zegarek z polskiego sklepu. Bardzo go lubię :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne chokery i zegarek :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  23. jestem ogromną fanką chokerów- mam ich w dom mnóstwo ;3 twoje są przecudowne <3


    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/03/shine-bright-like-diamond.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczne chokery *-*
    Ta wiosna to niech przychodzi już jak najszybciej, bo na razie chyba jej się nie spieszy, haha
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  25. Zegarek bardzo mi się podoba. Taki delikatny i subtelny.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne chokery. :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczny zegarek i chokery! <3
    Co powiesz na wspólną obserwację? :))

    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super zdjęcia, a top jest wspaniały, sama bym taki chciała. :)

    michalinm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rzeczy!


    Www.strong-power.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Też już się nie mogę doczekać takiej prawdziwej wiosny! Super zegarek :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zegarek i top zdecydowanie skradły moje serce ! *.*

    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Top jest niesamowity, jednak za modą na takie chokery nie przepadam. Bardzo podobają mi się te 'sznureczki'.

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Aaa! Uwielbiam chokery ^^ ♥ Poza tym zegarki to też moja miłość, także post jak najbardziej w moich klimatach:D Buziaki:* paulacierpiak, klik

    OdpowiedzUsuń
  34. Niezła kolekcja chokerów!
    Zdjęcia wyglądają naprawdę ślicznie i profesjonalnie.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne chokery :) Moda znów zrobiła wielkie koło !


    pozdrawiam,
    http://katarzynaso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super rzeczy zamówiliście. Bardzo spodobał mi się ten top <3

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  37. Super rzeczy zamówiliście. Bardzo spodobał mi się ten top <3

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  38. chokery! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Chokery są genialne, zegarek również! :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  40. Oo widzę, że fanka chokerów! :D Uwielbiam je pod każdą postacią i codziennie zakładam inny <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow!
    Bardzo fajne chokery!
    Są boskie! ♥
    Bardzo fajny blog kochana *_*
    Zapraszam do siebie :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne rzeczy, mam bardzo podobny zegarek:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudna biżuteria! :)

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  44. Chokery zdecydowanie najlepsze! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja wolę zwykle jaśniejsze chokery, ale te są naprawdę ładne :) Chociaż nie potrafię ich nosić, jakoś mi przeszkadzają ;)

    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Chockery są genialne!
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczny zegarek, mam taki złoty ;)

    dosomethingforart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

POZDRAWIAM: króljulian