26 marca 2017

' '


Hej kochani jakiś czas temu zmówiłyśmy obudowy na telefon ze strony internetowej noshe. Wszystko zaczęło się od pomysłu zakupienia etui na urodziny siostry. Wybrałyśmy tę stronę, gdyż przeglądając instagrama dużo dziewczyn, ma obudowy właśnie z tej strony, znalazłyśmy odpowiednie wzory i zamówiłyśmy. Wybór etui jest naprawdę ogromny. Mają bardzo ciekawe, coraz to nowsze wzory, które na pewno każdemu z nas się spodobają. Paczka przyszła w ciągu 2 dni roboczych. Miłym zaskoczeniem było to jak zapakowana jest paczka. Wyglądała bardzo ładnie a w środku czekała kolejna niespodzianka! Od razu po odpakowaniu zabrałyśmy się za oglądanie etui. Zauważyłyśmy, że wśród wzorów które wybrałyśmy był jeden dodatkowy. Był to naprawdę miły dodatek i bardzo za niego dziękujemy. Etui wyglądają na bardzo solidne i wzory wykonane są perfekcyjnie. Z czystym sercem możemy wam polecić tą stronkę !
Co sądzicie o naszym zamówieniu? A Wy gdzie zamawiacie obudowy na telefon?
Buziaki!





27 komentarzy:

  1. Ładne etui! Ja mam problem z zakupieniem obudowy bo nigdzie nie mogę znaleźć takiej, która pasowałaby na mój telefon ^^
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  2. To w mopsy jest cudowne! :D Ja ostatnio zamawiałam na stronie Trendmania i jak najbardziej polecam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tej firmie od różnych vlogerek modowych których etui wyglądały świetnie *.*
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne obudowy :) Zaraz zapoznam się z asortymentem tej strony :) Piękne goździki <3
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz kupiłam etui na telefon w sklepie i zostało tak. Nie zmieniam jakoś.
    Pozdrawiam :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jaka kolekcja ja mam tylko jeden i w zupełności mi starcza :)
    Zachęcam zajrzeć na :
    ONLY DREAMS - KLIK ♥
    INSTAGRAM - KLIK ♥
    Pozdrawiam Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obudowy na telefon przeważnie zamawiam na aliexpress, bądź kupuje je po prostu w sklepie :)

    vile rose ☾

    OdpowiedzUsuń
  8. Te etui są super! W szczególności to marmurkowe <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ciekawy sposób robienia zdjęć, płynie przez nie tyle inspiracji i artystyczności :D
    Case'y są świetne, ogólnie wszystkie case'y na iPhone zawsze wyglądają genialnie.
    Pozdrawiam!
    themoonnest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te marmurkowe etui chyba najbardziej mi się podoba jest cudne. Ja lubię zamawiać etui na etuo.pl jedno etui kosztuje 30 zł.
    Fajne masz to etui z tym płynem w środku, ale ostatnio nie lubię go używać, bo kupiłam kilka msc temu takie z płynem które potem sie jakby uszkodziło i płyn przelał mi się na telefon.
    Pozdrawiam

    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful, Dear!
    I'd be happy friendship blogs ♥
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  12. wow nice<333


    would you like to follow for follow ? let me know on my blog <3

    New post - Sporty 70s OOTD

    Check out my ♥Instagram ,Blog╚ovin and
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne kwiatki. Chyba najlepsze było to marmurowe etiu bardzo mi się spodobało. :)
    Obserwuję ! ♥
    Zapraszam : https://diamentoowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Marmurkowa idealna :)


    http://allegiant997.blogspot.com/2017/03/rainbow-from-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Lovely photos ❀

    Do you wanna follow each other via GFC or Bloglovin? Lemme know ♥
    * Nuxe Huile Prodigieuse Dry Oil *

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne obudowy!
    Ja zazwyczaj kupuję w sinsayu, ponieważ są tanie, ale są dobrej jakości :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne obudowy, koniecznie zajrzę na stronę, bo sama muszę wymienić swoją :)

    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale cudowne zdjęcia. ;) Pozdrawiam http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne obudowy ! :) Zawsze jak widzę takie case'y to żałuję, że nie mam iphona :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Potrzebuję nowej obudowy na telefon, jednak nie mogę znaleźć takie, która by pasowała pod każdym względem.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne obudowy :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Marmurkowy wzór jest moim ulubionym :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ten marmurkowy jest cudowny! Sama szukam odpowiedniego etui a ten post spadł mi jak z nieba :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/03/coffee.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Też mam zamiar kupić sobie nowe etui. Nie słyszałam jeszcze o tym sklepie i chętnie go sprawdzę 😉

    dosomethingforart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Awesome cases! I love the glitter one ^^

    Would you like to follow each other? Please let me know on my blog ^^
    www.infashionchains.com

    OdpowiedzUsuń

POZDRAWIAM: króljulian