17 maja 2017

' '



Cześć kochani! Postanowiłyśmy przedstawić wam 5 piosenek z naszych ulubionych bajek. Wiele z nich ma większy sens niż mogliśmy sobie wyobrazić będąc dziećmi.

1.''Naprawdę chcę" - Mała Syrenka

Chcę mieszkać tam, kiedy jest cień
Lub w słońcu brodzić dzień cały. Wśród ludzi żyć. W ich świecie być. Naprawdę chcę. Marzę, by stąd uciec na ląd nazwany Ziemią. Śnię o tym, że przytuli mnie nadmorski piach

W tej piosence jest ukryty głębszy sens. Ja rozumiem słowa tej piosenki być może inaczej, ale Mała Syrenka wydaje mi się współczesną wersją osób trochę odrzuconych, którzy próbują znaleźć odpowiedź na pytanie ' kim są? ' . Niektórzy utrudniają nam wpasowanie się w otoczenie, ale każdy ma prawo żyć tak jak chce. Każdy chce poznawać nowe rzeczy, poznawać nowych ludzi. Arielka pokazuje nam, że mimo wielu, wydawałoby się ogromnych, różnic możemy znaleźć wspólne szczęście.

2. ''Lustro" - Mulan

Kim jest ta, której wzrok
Śledzi mój każdy krok...?
Znów w odbiciu widzę całkiem obcą twarz...
Lustro odpowiedź zna, gdzie jest to drugie "JA"


Czasem w życiu gubimy się i nie potrafimy "znaleźć drogi do wyjścia". Udajemy kogoś kim nie jesteśmy przez co popełniamy błędy. Chciałybyśmy abyście wy zawsze byli sobą i nikogo nie udawali!

3. "Kolorowy wiatr" - Pocahontas

Na lądzie, gdy rozglądasz się lądując 
Chcesz wszystko mieć na własność, nawet głaz 
A ja wiem, że ten głaz ma także duszę 
Imię ma i zaklęty w sobie czas 

W życiu często oceniamy ludzi po pozorach. Każdy z nas ma za sobą pewnie chwile, które były dla niego ciężkie. Czasem za ludźmi, których uważa się za dziwaków, stoi jakaś historia, czas który zmienił ich życie. Trzeba się zastanowić nad tym zanim się kogoś pochopnie oceni.

4. "Po raz pierwszy widzę blask" - Zaplątani

Po raz pierwszy widzę blask,
Żadnych mgieł i chmur już nie ma.
Po raz pierwszy widzę blask,
Noc dorównać pragnie dniu.
Tak się rodzi nowy czas,
Moje życie się odmienia.

Czuliście kiedyś, że właśnie nadchodzi moment, który zmieni wasze życie? Że to właśnie teraz spełniają się wasze marzenia? My właśnie w ten sposób rozumiemy przesłanie tej piosenki.

5. "Nie bój się chcieć" - Zwierzogród

Nie poddam się, mnie nie złamie nic!
Każda z trudnych chwil, tylko doda sił!
Marzenia są w nas, nie trzeba nic tylko chcieć!
Kto się nie boi ten już górą jest!

Nie poddam się, mnie nie złamie nic!
Chcę przed siebie biec, właśnie tak ma być!
Marzenia są w nas, nie trzeba nic tylko chcieć!
Kto się nie boi ten już górą jest!

O tej piosence nie trzeba dużo mówić. Jej tekst przemawia sam za siebie. Każdy z nas powinien walczyć o swoje marzenia i "nie bać się chcieć". 

Piosenki z bajek mają dla nas duże znaczenie. Towarzyszą nam od dziecka. W komentarzach możecie nam napisać tytuły waszych ulubionych piosenek z bajek!


Nawiązując do ostatniej bajki, czyli do "Zwierzogrodu" chciałybyśmy wam pokazać kilka rzeczy, które ostatnio dostałyśmy. Jedną z nich jest etui z główną bohaterką tej bajki. :)

Koniecznie musicie zobaczyć te piękne koronkowe sukienki KLIK







tutaj | tutaj | tutaj | tutaj tutaj | tutaj tutaj | tutaj

55 komentarzy:

  1. Poklikane, cudne to poduszki, śliczne chockery
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowy wiatr i Nie bój się chcieć to moje ulubione z tych wymienionych przez Ciebie :) Ogólnie to ja ubóstwiam piosenki z Króla lwa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post! Daje nowe spojrzenie na bajki :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    spiked-soul.blogspot.com

    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka z pocahontas to moj ulubieniec! Piękne poduszki i chokery. Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mi się podobają te poduszki <3
    Obserwuję i pozdrawiam!
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 2,3,4 to moje ulubione piosenki !
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe...
    bedąc dzieckiem nie zwracałam na to uwagi a teraz jak tak się nad tym zastanowie to faktycznie -zgadzam się z Tobą;)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham bajki i równocześnie piosenki w nich zawarte. <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nigdy nie lubiłam piosenek w bajkach :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne poduszki :D Uwielbiam te bajki <3

    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja ulubioną piosenką jest ta z Pocahontas, znam ją na pamięć :P
    Poduszki są świetne :)
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. great!


    INTERNATIONAL 100$ GIVEAWAY! check out: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre bajki bez tych piosenek nie miałyby sensu! Swoją drogą, świetne rzeczy dostałyście. Case'y podbiły moje serduszko!!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post! :)
    Zapraszam do nas, pozdrawiamy, xx
    ***KLIK***

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj kiedyż znałam każdą z tych piosenek :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  16. poklikane <3 najbardziej do gustu przypadły mi te chokery :p

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piosenka ze ''Zwierzogrodu'' najlepsza <3. Fajne case'y. Mój blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy wpis! Lubię wracać do niektórych piosenek z bajek z dzieciństwa :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku kocham bajki, pomimo, że zaraz kończę 18 lat to i tak chętnie wracam do bajek z czasów dzieciństwa!
    Zapraszam na mojego bloga - jak ci się spodoba zaobserwuj - dobijam do 300 obserwatorów!
    http://zozolekk.blogspot.com/2017/05/superwoman.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej z tych piosenek podoba mi się " Lustro". Bardzo ładne poduszki :)
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/04/fishnet-tights.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam Disneya, chyba sobie dziś obejrzę jakąś bajkę!
    śliczne etui <3

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ogólnie uwielbiam bajki Disneya i wszystkie piosenki dla mnie są piękne i mają przesłanie :)
    Rzeczy fajne, poklikałam :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piosenki z bogatym przesłaniem :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Też go lubię,"Zootopia" jest świetna i cudny case masz <3

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny pomysł na post! rzeczywiście, bajki są w stanie przekazać wiele mądrości, warto obejrzeć jakąś od czasu do czasu bez względu na wiek ;)
    uwielbiam piosenkę z Pocahontas, do śpiewania jest idealna *.*
    fajne rzeczy, etui przesłodkie *.*
    poklikane we wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Również uwielbiam piosenki z bajek, szczególnie ta ze Zwierzogrodu oraz z Vaiany podbiły moje serce :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Cóż, ze wszystkich wymienionych pozycji oglądałam tylko Zaczarowanych, a i tak niezbyt kojarzę tą piosenkę. Ja najbardziej uwielbiam te z filmów Barbie ;) Piękne poduczki, kochana! Można wiedzieć, gdzie kupiłaś? I ten świecznik też jest cudowny! Oczywiście poklikałam ;)

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam wszystkie te piosenki. Super pomysł na post :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. z tych wszystkich bajek, jak dla mnie numerem jeden jest Pocahontas <3

    śliczne te poduszki :)

    http://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. "Kolorowy wiatr" uwielbiam, pięknie przypomina mi dzieciństwo. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. "Kolorowy wiatr" to prawdziwy klasyk :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post :D
    Słuchając tych piosenek w dzieciństwie, to nie braliśmy ich do siebie, nie szukalismy w nich sensu. A teraz jest inaczej:P
    Poduszki super :D

    Zapraszam:* Odwdzięczam się za każdą obserwacje:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam tę piosenkę z Pocahontas :D Mam do niej ogromny sentyment. Pamiętam, jak ciągle ją śpiewałam będąc młodsza... Świetny pomysł z tym postem <3 Obserwuję i Pozdrawiam!
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. "Kolorowy wiatr" to piosenka mojego dzieciństwa! Świetny wpis i bardzo fajne rzeczy (poklikane) :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny post! Te piosenki mają takie uniwersalne przesłania.
    Moje ulubione piosenki pochodzą z bajki ,,Anastazja"(tak właściwie to film animowany). Szczególnie lubię: ,,At the beginning'', ,,Once upon a December", ,,Journey to the past".
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Kwiatowy CASE na telefon prezentuje się rewelacyjnie ! :)

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2017/05/maj-zwiewna-sukienka-w-poaczeniu-z.html#more

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja jestem wierną fanką piosenki z małej syrenki:D
    Genialne chokery
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. poduszki są piękne ! :)

    http://by-sleep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam 19 lat i uwielbiam oglądać po raz setny filmy Disney'a, ponieważ, właśnie tak jak powiedziałyście, z wiekiem zauważa się dużo więcej rzeczy, niż kiedy się jest dzieckiem. Okazuje się bowiem, że te animowane filmy miały naprawdę ważne i ambitne przesłanie, które jest się w stanie zrozumieć dopiero po jakimś czasie. Potrafię znać jakiś film na pamięć, ale i tak kiedy obejrzę go po raz kolejny, zauważam coś nowego, to chyba w takich filmach jest najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Piosenkę małej syrenki bardzo lubię :) Piękne poduszki :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam wszystkich, o dziwo :-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam piosenki z disneyowskic bajek. "Lustro" z Mulan jest naprawdę piękną piosenką, zresztą to jedna z moich ulubionych bajek :) Najbardziej jednak kocham piosenkę "Miłość drogę zna" z Króla lwa :)
    pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam Zwierzogród! To jedna z moich ulubionych bajek. :) Śliczne case'y!
    http://rozowerekawiczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ahh wspomnienia :) Uwielbiam te bajki i piosenki! :) Co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  46. Cytaty i piosenki z bajek zawsze bardzo do mnie trafiają, mają wielką wartość jednocześnie dla mojego wewnętrznego dziecka i zewnętrznie dojrzałej osoby.
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  47. Bajki wbrew pozorom są bardzo mądre i wartościowe :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

POZDRAWIAM: króljulian