27 czerwca 2017

' '

Cześć kochani! Jak tam wakacje? Tak w końcu wakacje, chyba każdy się cieszy, nareszcie trochę wolnego czasu by odpocząć i robić to na co się nie ma czasu w roku szkolnym.  Dzisiaj przychodzę do Was z letnią stylizacją. W tym sezonie bardzo modne są hiszpanki, wszyscy już chyba je mają, Ja jednak jeszcze nie miałam takiej bluzki w swojej szafie, dlatego na ostatnich zakupach postanowiłam, że w końcu ją zakupie. Oczywiście jest w kolorze pudrowego różu, który ostatnio bardzo lubię.
Buziaki!












Zapraszam na mojego instagrama xkroljulianx

52 komentarze:

  1. Ale ślicznie wyglądasz, okulary bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz! Uwielbiam te bluzki, Twój choker świetnie do niej pasuje. :)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz:-)
    bluzka jest piękna :-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku bluzka jest przepiękna, cudnie wyglądasz.
    Hiszpanki to dla mnie najlepsze bluzki
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz. Stylizacja idealna na lato :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. You look cool and wonderful.

    Shop up to 50% off* on select items. Shop now @ JC Unique Wholesale

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna bluzeczka, uwielbiam takie! <3
    Miłych wakacji!
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna bluzka, ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam dwie takie bluzki, ostatnio robiłam zakupy online i w droodze do mnie jest ich kolejnych pięć ;) Uwielbiam je ;) Twoja też mi się bardzo podoba, mogę wiedzieć, gdzie ją upolowałaś? Życzę niezapomnianych wakacyjnych przygód!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie mam takiej bluzki i nie ciągnie mnie do zakupu jej. Jaka fajna stylizacja.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładna stylizacja ^^ Nic dodać, nic ująć :) Podobają mi się okulary ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam hiszpanki i chodzę w nich na okrągło :D

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna hiszpanka <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. okulary i bluzka cudowne:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładna stylizacja, ostatnie zdjęcie bardzo ładne. :d
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz :) Bardzo lubię hiszpański dekold :)
    Pozdrowionka

    insomniabydorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing post dear! :)
    I following you, follow me back! <3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz super! Uwielbiam takie zestawienia :)

    Pozdrawiam ♥
    Yudemere

    OdpowiedzUsuń
  21. Też ostatnio polubiłam pudrowy róż <3 Świetnie wyglądasz!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! Wyglądasz pięknie w tej hiszpance. :*
    Pozdrawiam. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz :* uwielbiam hiszpanki :)
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna hiszpanka, ja mam teraz na ich punkcie niezłego świra,mam w swojej szafie już 3 ale licze Bardzo ładana stylizacja i cudowne okulary!
    ---
    https://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega podobają mi się hiszpanki, ja nie mam jej więc chyba też muszę się zaopatrzyć :D

    xxPozdrawiam :*

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/06/nowosci-pielegnacyjne-neutrogena-evree.html

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny look bardzo klasyczny.
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też bardzo podobają mi się hiszpanki i chyba kupię sobie kolejne, bo na razie mam tylko jedną. Świetne okulary! :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładna bluzka i okulary, fajny uśmiech ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja! Bardzo ładnie wyglądasz!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny outfit :) Ja też mam ostatnio obsesję na punkcie pudrowego różu :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. ślicznie wyglądasz!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie wyglądasz! Piękna ta hiszpanka :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Amazing post dear, I'm also in love with your photos ♥
    I'm following you on GFC #237, would you like to follow me back, I would be glad and we can become good blog friends?

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo mi się podoba ta bluzka sama zastanawiam się nad kupnem takiej :) zazdroszczę także figury wakacyjnej ;)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. A nie wszyscy, nie wszyscy takie mają :D Ja nie mam takiej bo wydaje mi się, że mam zbyt szerokie ramiona do takiej bluzki :)
    Co jak co, bardzo ładnie w niej wyglądasz :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ślicznie wyglądasz!

    Zapraszam na nowego posta:) R E Y V Z

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie wyglądasz, śliczne okularki!
    Zapraszam:
    elizza-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładna bluzeczka :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog] | [instagram]


    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podobaja mi sie takie bluzeczki ale niestety na innych bo sama dziwnie sie w takich czuje :c Na takie okulary poluje od bardzo dawna! *-*

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham hiszpanki <3

    http://veronicallmee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

POZDRAWIAM: króljulian