11 lipca 2017

Komańcza, Słowacja, Solina | wishlists gamiss & sammydress




Hejka kochani!
W tym roku postanowiłam, że moje wakacje wykorzystam w 100 %. Zaczęłam od obozu w górach, który trwał dwa tygodnie. Poznałam tam wiele miłych osób. Mieliśmy możliwość wyjazdu na Słowację. Tam wybraliśmy się na krótki spacer po okolicy. Kilka dni później wyjechaliśmy nad Solinę, gdzie spędziliśmy cały dzień. W przedostatni dzień pobytu nasi opiekunowie zorganizowali nam nocne podchody. Było świetnie!  Dzięki tylu wspaniałym zabawom i wyjazdom dwa tygodnie minęły bardzo szybko. To były cudowne chwile. Na pewno zostaną mi w pamięci na długo. Po tym wyjeździe stwierdziłam, że szkoda siedzieć w domu, bo lepiej coś zobaczyć i poznać nowych ludzi ! ;)
Buziaki ;* | Julia











KLIK | KLIK | KLIK



Kod zniżkowy do gamiss EchoM03


KLIK | KLIK | KLIK | KLIK



Kod zniżkowy do sammydress EchoM04






5 komentarzy:

  1. Super taka wycieczka :) Poklikałam :*
    http://mishmashbyalice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiec jak na razie wakacje wykorzystane bardzo dobrze ! Zazdroszczę ;) Plus świetne ciuszki :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w wakacje postawiłam na pracę, naukę języków i podroże ;)

    OdpowiedzUsuń